ام‌اس‌‌آی امروز مادربوردی با چیپ‌ست خوش‌قیمت A320 ای‌ام‌دی و سوکت AM4 معرفی کرد. A320 Grenade (گرنید به معنی نارنجک) همان‌طور که از نامش پیداست محصولی با امکانات گیمینگ است و البته ارزان.

ام‌اس‌آی A320 Grenade را در کلاس ابعادی micro-ATX‌ طراحی کرده تا بتوان از آن در کیس‌های کوچک کامپیوترهای ویژه‌ی مشاغل و سازمان‌ها و دفاتر استفاده کرد. با وجود چیپ‌ست ارزان A320 قیمت تمام شده حدود ۷۵ دلار خواهد بود و به این ترتیب یکی از ارزان‌ترین مادربوردهای مجهز به سوکت AM4 برای پردازنده‌های جدید Ryzen ای‌ام‌دی و البته APUهای جدید در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

توان مصرفی پردازنده از طریق مدار رگولاتور ۵ فاز به آن می‌رسد. دو اسلات رم DDR4 و یک اسلات پی‌سی‌آی اکسپرس به طول ۱۶ واحد و دو اسلات تک مسیره‌ی پی‌سی‌آی اکسپرس ۲.۰ نیز روی مادربورد دیده می‌شود. ۴ پورت SATA III برای حافظه‌های ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده و برای SSDهای M.2 هم اسلاتی وجود دارد. MSI چهار پورت USB 3.0 در پنل پشت کیس در نظر گرفته است. اترنت گیگابایتی برای شبکه‌های سریع و صدای ۶ کاناله با چیپ‌ست صوتی ریل‌تک ALC887 از مشخصات دیگر این محصول است.