وب‌سایت‌ها و خرده‌فروشان بزرگ کارت گرافیک، تدریجاً نام مدل‌های مختلف RX 580‌ از برندهای مختلف و همین‌طور قیمت را فاش می‌کنند. در ادامه به قیمت مدل‌های مختلف این کارت گرافیک که توسط Sapphire و MSI تولید شده، می‌پردازیم.

سری RX 500 ای‌ام‌دی هم مثل دیگر نسل‌ها توسط شرکای بزرگ و همین‌طور خود ای‌ام‌دی تولید می‌شود. Sapphire می‌خواهد ۵ مدل از این کارت گرافیک با مشخصات مختلف تولید کند و سری جدیدی به اسم PULSE در کنار سری حرفه‌ای NITRO قرار می‌گیرد. ممکن است سری پالس مبتنی بر تراشه‌ی پولاریس ۱۰ از نسل پیشین کارت گرافیک‌های ای‌ام‌دی باشد. در واقع سفایر قیمت سری پالس را ۴۰ دلار پایین‌تر از سری نیترو در نظر گرفته است که تفاوت زیادی است و نمی‌توان آن را صرفاً به دلیل سرعت کلاک متفاوت و سیستم خنک‌کاری غول‌آسا و بهینه‌ی نیتروها دانست. در پایان نام کامل مدل‌ها عبارت 20G و 40G ذکر شده که به این شایعه دامن می‌زند.

RX 580 با رم ۴ و ۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود. RX 570 هم همین وضعیت را دارد. قیمت RX 580 سری پالس با ۴ گیگابایت رم با توجه به اسکرین‌شات زیر ۲۳۵ دلار است و قیمت نسخه‌ی ۸ گیگابایتی نیترو نیز ۳۰۵ دلار. گفتنی است که سرعت کلاک تراشه‌ی Polaris 20 XLX نسخه‌های اورکلاک شده بیش از ۱۵۰۰ مگاهرتز است و این به علت استفاده از لیتوگرافی LPP است که توان مصرفی را کمتر می‌کند و در حقیقت تراشه‌ها مرغوب‌تر هستند.

MSI هم قیمت کارت گرافیک RX 570 GAMING X که با توجه به عبارت گیمینگ، جزو محصولات مرغوب ام‌اس‌آی است را ۳۴۰ دلار در نظر گرفته است: