ایسوس به تازگی از کامپیوتر بدون کیس خود از سری زن با نام ZN270 رونمایی کرده است، این کامپیوتر بدون کیس مجهز به یک نمایشگر ۲۷ اینچی لمسی است. برای آشنایی بیشتر با این کامپیوتر بدون کیس جدید با ما همراه باشید.

همان طور که گفته شد کامپیوتر بدون کیس جدید ایسوس دارای نمایشگر بزرگ ۲۷ اینچی لمسی است و همچنین دارای چهار بلندگو ۳ واتی از برند هارمن کاردون (Harman Kardon)  است.

ایسوس همیشه اقدام به معرفی گوشی، تبلت و گجت‌های تبدیل‌شونده و همچنین کامپیوتر‌های بدون کیس در سری زن (Zen) برای استفاده‌های تجاری و خانگی می‌کند. کامپیوتر بدون کیس جدید ایسوس با نام ZN270 نیز از طراحی آشنای سری زن بهره برده است و دارای رنگ خاکستری زیبا و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۷۴ درصدی است که نمای زیبایی به این کامپیوتر بدون کیس می‌دهد.

مشخصات اصلی این کامپیوتر بدون کیس جدید ایسوس عبارت‌اند‌از:

  • نمایشگر ۲۷ اینچی تمام لمسی با رزولوشن فول‌اچ‌دی ۱۰۸۰P
  •  پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای اینتل ‌Core i5-7400T از سری کیبی لیک
  • پردازنده‌‌ی گرافیکی انویدیا جیفورس 940MX با دو گیگابایت حافظه‌ی VRam
  •  128 گیگابایت حافظه‌ی اس‌اس‌دی به همراه 1 ترابایت حافظه‌ی اچ‌دی‌دی
  • درگاه ورودی و خروجی اچ‌دی‌ام‌ای و ۴ درگاه یو‌اس‌بی ۳.۱ و دو درگاه یو‌اس‌بی ۲.۰

لازم به یادآوری است که مدل گران‌تر با مشخصات پردازنده‌ی اینتل Core i7 و حافظه‌ی اس‌اس‌دی ۵۱۲ گیگابایتی نیز موجود است. نمایشگر این کامپیوتر بدون کیس نیز از نوع ای‌اس‌پی بوده و همچنان دارای رزولوشن 1080p است.

لازم به توجه است که درگاه ورودی HDMI به کامپیوتر بدون کیس این امکان را می‌دهد که تبدیل به یک نمایشگر گیمینگ یا تلویزیون شود. همچنین ۴ پورت یو‌اس‌بی نوع سی موجود در این کامپیوتر بدون کیس می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

کامیپوتر بدون کیس جدید ایسوس (ZN270) بزودی و در آخر همین ماه به با قیمت کمتر از ۱۵۰۰ یورو برای نسخه‌ی پایه در اروپا به فروش خواهد رسید.