سرویس دانش و فناوری

بهترین مادربورد Gigabyte با سوکت AM4 برای بازی و اورکلاک: Aorus GA-AX370-Gaming K7

گیگابایت یکی از تولیدکنندگان برتر مادربورد، چند مادربورد با چیپ‌ست‌های معمولی و حرفه‌ای ای‌ام‌دی رونمایی کرده است. مدل اوروس GA-AX370-Gaming K7‌ با توجه به نامش یکی از مادربوردهای قدرتمند گیمینگ است و در آن از چیپ‌ست X370 استفاده شده تا کامل و عالی باشد.

می‌توان LEDهای این مادربورد را تعویض کرد و رنگ‌بندی موردعلاقه را در آن پیاده‌سازی کرد. در کنار اسلات رم و پی‌سی‌آی اکسپرس هم لامپ‌هایی برای نورپردازی اضافه شده است.

به عنوان یک مادربورد پرچم‌دار، ویژگی‌های اورکلاکینگ متعددی در این محصول دیده می‌شود. مدار رگولاتور با فازهای زیاد و قطعات مرغوب و هیت‌سینکی برای خنک‌کاری عالی و همین‌طور بایوس دوگانه برای ریکاوری کردن تنظیمات در مواقعی که تنظیمات اورکلاک اشتباه است و همین‌طور تولیدکننده‌ی سیگنال کلاک مجزا برای اورکلاک کردن از طریق افزایش سرعت کلاک پایه، از جمله موارد جالب برای گیمرها و اورکلاکرهاست.

در بخش صدا از دو چیپ‌ست ریل‌تک ALC1220 استفاده شده و خازن‌های ظرفیت بالا و حفاظ الکترومغناطیسی نیز برای افزایش کیفیت و قدرت صدا به کار رفته است. یکی از این چیپ‌ست‌ها مختص بخش جلوی کیس است!

۴ پورت USB 3.1 Gen 2 که دو مورد به چیپ‌ست متصل است و ۸ پورت SATA III، یک پورت M.2 با خار M و یک کانکتور U.2 برای وسایل مختلف در نظر گرفته شده است. دو پورت ساتا اکسپرس هم در این مادربورد به چشم می‌خورد.

مشخصات کامل را مرور کنید:

Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K7
Chipset X370
Memory Support 4 x DDR4-3200MHz
Onboard Graphics HDMI1.4
Audio

2 x Realtek ALC1220

Sound Blaster X-Fi MB5

LAN

Intel Gigabyte

Killer E2500

Storage

M.2 Key M

U.2

2 x Sata Express

8 x Sata-III

USB

USB 3.1 Gen.2 Type-C

3 x USB 3.1 Gen.2 Type-A

7 x USB 3.1 Gen.1 Type-A

4 x USB 2.0

قیمت مادربورد Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K7 در کانادا ۲۲۰ دلار اعلام شده که با توجه به قابلیت‌ها بسیار عالی است.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید