امروز AOC دو مانیتور گیمینگ خمیده به سری AGON اضافه کرد. مدل AG322QCX با پنل ۳۲ اینچی و مدل AG272FCX با پنل ۲۷ اینچی، محصولاتی هستند که در گروه AGON CX قرار می‌گیرند و برای گیمرها تدارک دیده شده‌اند. در ادامه با این مانیتورهای خوش‌قیمت بیشتر آشنا می‌شویم.

ویژگی‌های مانیتورهای گیمینگ در محصولات جدید AOC وجود دارد: پنل مرغوب که در این مورد خاص VA (چیدمان عمودی) است، نرخ نوسازی بالا که در این مورد ۱۴۴ هرتز است و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر که با سرعت اجرای بازی همگام است و همین‌طور ارگونومی خوب. AOC در این دو مانیتور از تکنولوژی فری‌سینک ای‌ام‌دی پشتیبانی کرده و می‌توان با اتصال از طریق کابل دیسپلی‌پورت، نرخ نوسازی متغیر را تجربه کرد و به این ترتیب بازی‌ها جذاب‌تر می‌شوند. زمان پاسخ‌گویی دو مدل جدید ۴ میلی‌ثانیه و نسبت تصویر هر دو، عدد متداول ۱۶ به ۹ است.

رنگ‌بندی مشکی و قرمز و سه‌پایه‌ای با تنظیمات همه جانبه نیز از جاذبه‌های ارگونومی و طراحی محصول است. با کنترلر بی‌سیم AOC QuickSwitch می‌توان تنظیمات مانیتور را کنترل کرد.

رزولوشن مدل AG322QCX برابر با ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است و ورودی‌های HDMI و دیسپلی‌پورت و VGA روی آن تهبیه شده است. مدل ۲۷ اینچی پنل فول اچ‌دی دارد و ورودی‌‌ها مثل مدل ۳۲ اینچی است با این تفاوت که به جای دو HDMI، یک عدد پیش‌بینی شده است.

قیمت AG322QCX حدود ۶۰۰ یورو و قیمت مدل کوچک‌تر ۴۵۰ یورو اعلام شده است.