بایواستار مادربوردهای جدیدی برای پردازنده‌های Ryzen ای‌ام‌دی مجهز به سوکت AM4 معرفی کرد. مادربورد قدرتمند RACING X370GT7 پیشتاز این سری است و در تمام مدل‌ها امکانات نورپردازی و کیفیت بخش صدا و شبکه عالی است. در ادامه با این مدل‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

بایواستار در سری محصولات Racing خود مدل‌های جدیدی اضافه کرده که دارای سوکت AM4 هستند و به زودی از پردازنده‌های قدرتمند ای‌ام‌دی پذیرایی می‌کنند. مادربوردهای BIOSTAR RACING X370 و BIOSTAR RACING B350 از تکنولوژی‌های جالب و زیبای VIVID LED Armor و 5050 LED Fun Zone بهره می‌برند و با نورپردازی سفارشی، بسیار جذاب می‌شوند.

بایواستار با استفاده از Digital Power+ اورکلاک کردن پردازنده را ساده و امن کرده و در سیستم خنک‌کاری برای خنک کردن درایو SSD که در اسلات M.2‌ نصب شده هم پیش‌بینی لازم را کرده است. در بخش شبکه از نرم‌افزار FLY.NET و راهکار DRAGON استفاده شده تا بازی‌های آنلاین با کمترین تأخیر اجرا شوند.

بهترین مدل سری جدید RACING X370GT7 است و به همراه یک درایو SSD عرضه می‌شود. مدل‌های بعدی RACING X370GT5 و RACING B350GT5 نام دارند که برای نورپردازی زیبا، بهترین گزینه هستند و در نهایت دو مدل RACING X370GT3 و RACING B350GT3 با قیمت کمتر و کیفیت عالی عرضه می‌شود. در این دو مادربورد ارزان‌تر نیز نورپردازی VIVID LED D پیاده‌سازی شده و بخش صدای آن با تکنولوژی PURO HI-FI، بسیار عالی به نظر می‌رسد.

در تمام مدل‌ها می‌توان از پورت USB‌ برای شارژ سریع گوشی‌ها و تبلت‌ها استفاده کرد، البته اگر از شارژ سریع پشتیبانی کنند. از شارژ سریع ۲.۰ کوالکام پشتیبانی شده و می‌توان ۱۲ ولت و ۱.۵ آمپر را در اختیار وسایل همراه گذاشت.