مشخصات دوربین‌ EOS 77D کانن و همین‌طور دوربین EOS 800D که احتمالاً در CP+ 2017 رونمایی می‌شوند، فاش شده است. در ادامه با محصولات جدید کانن و مدل‌هایی که کنار گذاشته می‌شوند، در خدمت شما هستیم.

علاقه‌مندان به گوشی منتظر برگزاری نمایشگاه MWC 2017 هستند؛ اما طرفداران دوربین‌های عکاسی پیشرفته، به انتظار مشخصات محصولات جدید کانن و نیکون و ... نشسته‌اند. یکی از این شایعات و اخبار مهم، فاش شدن مشخصات دوربین‌های EOS جدید کانن است.

دوربین EOS 77D کانن که جای مدل Rebel T6s را خواهد گرفت، حسگری ۲۴.۲ مگاپیکسلی دارد. تکنولوژی Dual Pixel‌ برای فوکوس خودکار سریع‌تر و دقیق‌تر در این حسگر پیاده‌سازی شده و ۴۵ نقطه‌ی فوکوس خودکار دارد. در این دوربین از پردازشگر تصویر جدید به اسم DIGIC 7 استفاده شده است. این موارد تفاوت‌اصلی کلیدی دوربین جدید کانن و مدل EOS Rebel T6s‌ هستند.

دوربین دیگری که مشخصات آن لو رفته است، EOS 800D است. این محصول جایگزین Rebel T6i می‌شود و نام دیگر آن Rebel T7i است. محدوده‌ی حساسیت نورسنجی یا ISOی آن بین ۱۰۰ تا ۲۵۶۰۰ است و با سرعت ۶ فریم بر ثانیه، عکاسی پیاپی می‌کند. در این دوربین وای-فای و بلوتوث پیش‌بینی شده تا بتوان عکس‌ها را به کامپیوتر و انواع گوشی و تبلت منتقل کرد. مشخصات این مدل چندان با مشخصات دوربین قبلی کانن یعنی Rebel T6i متفاوت نیست. ویژگی دیگر این مدل وجود لرزش‌گیر آپتیکال ۵ محوره است که در EOS 77D‌ وجود ندارد و البته تعداد نقاط فوکوس خودکار ممکن است کمتر باشد.

منتظر معرفی این دوربین‌ها در نمایشگاه CP+ 2017‌ باشید.