ژنراتور خورشیدی! شرکت Renogy Phoenix ژنراتوری به شکل چمدان طراحی کرده که دارای باتری داخلی و سلول‌های خورشیدی است و برای شارژ کردن انواع وسایل به کار می‌رود. در ادامه با یکی دیگر از گجت‌های ۷۲۴گجت در خدمت شما هستیم.

این ژنراتور از دور چندان شبیه یک ژنراتور نیست؛ بلکه درست مثل یک چمدان است. نام ژنراتور Phoenix Briefcase به معنی چمدان ققنوس است که انرژی تجدیدپذیر آن را گوشزد می‌کند. در این چمدان آرایه‌ای از سلول‌های خورشیدی تعبیه شده و در ضلع کناری، انواع پورت‌ها برای شارژ کردن انواع وسایل الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

با این چمدان می‌توان ۱۰۰ درصد انرژی الکتریکی موردنیاز را به صورت کاملاً سبز و بدون آلودگی تولید کرد. خوشبختانه این ژنراتور دوام بالایی دارد و برای نگهداری از آن، عملیات پیچیده‌ای طرح نشده است. در صورتی که شارژ سریع و بدون نور خورشید مدنظر کاربر باشد هم می‌تواند از پریز ۱۲۰ ولتی برق شهر و همین‌طور برق ۱۲ ولتی ماشین برای شارژ کردن باتری داخلی استفاده کند. باتری داخلی ۱۶۰۰۰ میلی‌آ‌مپرساعتی است. به این ترتیب می‌توان باتری ۱۹۶۰ میلی‌‌آمپرساعتی آیفون ۷ را چندین بار به طور کامل شارژ کرد.

دقت کنید که بازدهی شارژ ۱۰۰ درصد نیست! لذا ۱۶۰۰۰ را بر ۱۹۶۰ تقسیم نکنید و تصور نکنید که با این باتری می‌توان ۸ بار آیفون را کاملاً شارژ کرد.

 به مشخصات کامل ژنراتور چمدان‌مانند Renogy توجه کنید:

 Yi Li مدیر عامل Renogy می‌گوید این ژنراتور با اولویت سهولت استفاده و حمل آسان طراحی شده است تا انرژی پاک بیش از پیش مورد استفاده‌ی عموم قرار گیرد.

قیمت چمدان ققنوس حدود ۶۰۰ دلار است و به زودی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.