امروز ایسر لپ‌تاپ‌ جدیدی را به سری TravelMate اضافه کرده که یک تبدیل‌شدنی به نام TravelMate Spin B1 است. این تبدیل‌شدنی برای کاربران سازمانی و مشاغل و همین‌طور دانش‌آموزان طراحی شده؛ لذا مقاوم و نسبتاً زمخت است. با ما باشید تا یکی دیگر از محصولات مفید برای مشاغل و دانش‌آموزان را بشناسیم.

لپ‌تاپ TravelMate Spin B1 یک تبدیل‌شدنی است که برای کاربران سازمانی و همین‌طور دانش‌آموزان طراحی شده است. در حقیقت این لپ‌تاپ بدنه و طراحی مقاومی دارد و طبعاً برای کارکرد در شرایط سخت گزینه‌ی خوبی است. TravelMate Spin B1 از Windows Ink پشتیبانی می‌کند و خود دارای یک استایلوس است. به این ترتیب می‌توان سریعاً روی هر نرم‌افزار و صفحه‌ای که باز باشد، چیزی نوشت و آن را ذخیره کرد.

با وجود طراحی مقاوم، انتظار نداریم که TravelMate Spin B1 محصولی زیبا باشد. TravelMate Spin B1 نه بسیار سبک است و نه بسیار باریک! اما در مقابل نسبت به شوک مقاوم است؛ چرا که قابی از جنس لاستیک دارد و ضربات را تا حدی جذب می‌کند. نمایشگر لمسی آن نسبت به ضربه مقاوم است. کیبورد که کلیدهای آن از نوع چیکلتی است هم در برابر نفوذ مایعات اندکی مقاومت می‌کند و ریختن ۳۳۰ میلی‌لیتر (سانتی‌متر مکعب) آب روی آن، مشکلی ایجاد نمی‌کند.

از یک تبدیل‌شدنی صحبت می‌کنیم، بنابراین روشن است که نمایشگر می‌چرخد و در زوایای مختلفی قرار می‌گیرد. حالت لپ‌تاپی و تبلتی و همین‌طور حالت‌های استند و چادری برای این تبدیل‌شدنی متصور است.

ایسر مدعی است که TravelMate Spin B1 تا ۱۳ ساعت با یک بار شارژ کامل باتری، دوام می‌آورد. به نظر می‌رسد که باتری غول‌آسایی در این لپ‌تاپ نسبتاً زمخت تعبیه شده است.