ماشکین برند معروفی که در عرصه‌ی SSD فعالیت می‌کرد، اکنون یک کیبورد مکانیکی به نام Carbon KB-001 معرفی کرده تا سهمی از بازار داغ کیبوردهای گیمینگ و البته انواع نوظهور مکانیکی داشته باشد.

ماشکین (موشکین تلفظ مصطلح) هم به تولیدکنندگان کیبورد گیمینگ پیوست. در CES 2017 کیبوردی به نام Carbon KB-001 رونمایی شده که تلاش ماشکین برای ورود به بازار محصولات گیمینگ رده‌اول است. ماشکین بدنه‌ی این کیبورد را از آلومینیوم ماشین‌کاری با سطح آندایز شده ساخته تا کیفیت بالایی داشته باشد. آلیاژ به کار رفته از جمله موارد مطرح در صنعت هوافضا است. برد مدار چاپی داخلی نیست؛ دولایه است. شاید تنها اشکال این باشد که بدنه یک تکه است و بخش تکیه‌گاه مچ دست، جداشدنی نیست. به این ترتیب کیبورد روی میز و سطوح کوچک جا نمی‌شود.

ماشکین نورپردازی RGB با قابلیت سفارشی‌سازی رنگ و طرح در محصول رده‌اول خویش پیاده‌سازی کرده تا از این نظر هم از رقبا عقب نباشد. تمام ۱۰۴ کلید مستقل از هم کار می‌کنند و لذا فشار دادن هم‌زمان کلیدها، بلامانع است. کلید ویندوز را می‌توان غیرفعال کرد تا اشتباهاً از محیط بازی به ویندوز رجوع نکنیم! کابل ارتباطی نیز قیطان‌دوزی شده و محکم است.