ام‌اس‌آی یکی دیگر از تایتان‌های عجیب خود را در نمایشگاه CES 2017‌ رونمایی کرد. لپ‌تاپ MSI GT83VR Titan SLI محصولی بسیار قدرتمند و گران‌قیمت برای گیمرهای حرفه‌ای است که به کیبورد مکانیکی درجه یک و دو کارت گرافیک پرچم‌دار تنها در یک دستگاه نیاز دارند. با ما باشید تا یکی دیگر از عجایب ام‌اس‌آی را از نظر بگذرانیم.

GT83VR Titan SLI دو عبارت مهم در نام خود دارد: VR و SLI. این لپ‌تاپ گیمینگ برای بازی‌های واقعیت مجازی با VR‌ ساخته شده و دو کارت گرافیک به صورت SLI درون آن تعبیه شده است.

ام‌اس‌آی از پردازنده‌های Core i7-7820HK و یا Core i7-7920HQ‌ در این مدل استفاده کرده که در حقیقت بهترین گونه‌های سری ۷۰۰۰ اینتل برای لپ‌تاپ‌های امروزی هستند. کیبورد مکانیکی این مدل نورپردازی RGB کامل دارد که حتی شدت روشنایی و رنگ و تغییر رنگ آن بسته به وضعیت گیمر در بازی‌ها، تنظیم‌شدنی است. کافی است از نرم‌افزار GameSense و SteelSeries Engine 3 استفاده کنید.

کلیدهای مکانیکی نقره‌ای Cherry MX‌ در ساخت کیبورد مرغوب این مدل به کار رفته است که سریع‌تر تحریک می‌شوند و مسافت رفت و برگشت کوتاه‌تری نسبت به مدل‌های قهوه‌ای در نسل قبلی GT83 ام‌اس‌آی دارند.

نمایشگر ۱۸.۴ اینچی به رسم تایتان‌های ام‌اس‌آی در این مدل به کار رفته است. مقدار رم ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است و دو درایو SSD با پروتکل NVMe که پیکربندی RAID دارند و یک درایو ۲.۵ اینچی هارددیسک درون آن قرار می‌گیرد. ام‌اس‌آی از مبدل دیجیتال به آنالوگ ESS Sabre HiFi Audio در بخش صدا استفاده کرده که کیفیت بسیار خوبی دارد.

قیمت مدلی که دو گرافیک GTX 1070‌ دارد، ۴۰۰۰ یورو و قیمت مدل دیگر ۵۵۰۰ یورو است! رقمی سرسام‌آور که تنها مقبول گیمرهای حرفه‌ای است.