در نمایشگاه CES 2017 شرکت دل لپ‌تاپ جدید دیگری به نام لتیتود 5285 را معرفی کرده است که به بیان مشخصات آن در این مطلب پرداخته‌ایم.

کمپانی دل، لپ‌تاپ جدید دیگری با عنوان دل لتیتود 5285 «Dell Latitude 5285» را در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرد. این لپ‌تاپ ۱۲.۳ اینچی که مجهز به سیستم‌عامل ویندوز است، مشابه مایکروسافت سرفیس پرو طراحی شده است؛ با این تفاوت که از سرفیس پرو قیمت خیلی ارزان‌تری دارد. برای کسانی که بتوانند با صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی لتیتود به جای صفحه‌نمایش ۲۷۳۶x۱۸۲۴ پیکسلی سرفیس کنار بیایند، لتیتود گزینه‌ای عالی برای آن‌ها محسوب خواهد شد.

لتیتود ۵۲۸۵ دارای پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل، حافظه ی RAM بین ۴ تا ۱۶ گیگابایت، درایو SSD یک ترابایت، پایه‌ی نگهدارنده‌ی داخلی، کیبورد نرم و قلم استایلوس است. علاوه بر این‌ها، لتیتود دارای دو پورت USB 3.0 تایپ سی، یک شیار میکرو سیم و یک شیار میکرو اس‌دی‌خوان است.

گزینه‌های امنیتی زیادی برای کاربران اقتصادی در لتیتود 5825 فراهم است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اسکنر اثر انگشت، Control Vault 2.0، کارت هوشمند خوان، مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای حفاظتی و مدیریتی DellData و دیگر موارد اشاره کرد.

قرار است که این لپ‌تاپ در ۲۸ فوریه با قیمت ۸۹۹ دلار وارد بازار شود.