ایسوس این بار کروم‌بوک ارزان قیمتی را به بازار معرفی می‌کند که در حین داشتن ابعاد کوچک، می‌تواند ویژگی‌های یک نوت‌بک قابل قبول را داشته باشد.

بازار کروم‌بوک روند رو به اشباعی را از نظر دستگاه و قیمت طی می‌کند. ایسوس یکی از بازیکنان اصلی این رقابت است که قیمت نوت‌بوک‌هایش از ۱۴۹ دلار شروع می شود.

کروم‌بوک فلیپ مجهز به صفحه‌نمایش فول اچ دی ۱۲.۵ اینچی مالتی تاچ است که قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و می‌توان به جای یک تبلت سنگین از آن استفاده کرد. سی‌پی‌یوی این نوت‌بوک در دو مدل اینتل m3 و m7 عرضه شده است. ضمن این که RAM آن در دو حالت ۴ و ۸ گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن ظرفیت‌هایی معادل ۳۲/۶۴/۱۲۸ گیگابایت دارد.

وزن کروم بوک فلیپ کمتر از ۱.۲ کیلوگرم و ضخامت آن فقط ۱۳.۷ میلی متر است. لولای ۳۶۰ درجه‌ی این نوت‌بوک اجازه می‌دهد تا در حالت‌های چادر (Tent Mode)، تبلت یا یک لپ‌تاپ ایستاده (Stand Mode) از آن استفاده کنید. ظرفیت باتری این نوت‌بوک ۳۹ وات ساعت است که می تواند به مدت ۱۲ ساعت انرژی دستگاه را تامین کند.

ایسوس فلیپ مجهز به دو پورت USB Type-C 3.1 و یک شیار میکرو اس‌دی‌خوان است. قیمت کروم بوک جدید فلیپ از ۴۹۹ دلار شروع می شود که مربوط به ارزان‌ترین حالت یعنی پردازنده m3، رم ۴ گیگ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت است.