اچ‌پی چند روز پیش در لاس وگاس از باریک‌ترین تبدیل شونده‌ی ۱۳ اینچی با نام EliteBook x360 با مشخصات سخت‌افزاری بسیار عالی پرده برداشت. با ما همراه شوید تا با باریک‌ترین تبدیل شونده‌ی ۱۳ اینچی دنیا آشنا شوید.

لپ‌تاپ جدید اچ‌پی، یعنی EliteBook x360 دارای نمایشگری ۱۳ اینچی با رزولوشنUHD  4K، ۱۶ گیگابایت رم، پردازنده‌ی اینتل Core i7 سری کبی‌لیک، نمایشگر‌ی با قابلیت تغییر زاویه است که آن را تبدیل به یکی از برترین لپ‌تاپ‌های ۲۰۱۷ می‌کند.

EliteBook x360 ابعاد کوچکی دارد، اما در مقایسه با لپ‌تاپSpectre x360 هنوز کمی ضخیم به نظر می‌رسد.

مشخصات لپ‌تاپ جدید اچ‌پی را می‌توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:

  • نمایشگر: ۱۳.۳ اینچ Full HD ) ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ) یا 4K UHD ( ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰‌ پیکسل ) نمایشگر‌ لمسی
  • پردازنده: اینتل نسل هفتم کبی‌لیک Core i5 یا Core i7
  • اتصالات: 802.11ac و یو‌اس‌بی نوع سی و تاندربولت ۳ و لن گیگابیتی و یو‌اس‌بی ۳
  • حافظه‌ي رم: ۱۶ گیگابایت DDR4
  • عمر باتری: ۱۵ ساعت

قلم active pen نیز برای لپ‌تاپ جدید اچ‌پی موجود است لازم است بدانید این استایلوس با لپ‌تاپ قبلی اچ‌پی یعنی Spectre x360 15 سازگار نیست؛ این قلم مجهز به فناوری شارژ سریع است که به کاربران این قابلیت را می‌دهد که در عرض ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد باتری شارژ شود.

با توجه به این که Elitebook x360 یک لپ‌تاپ تجاری محور است، انتظار می‌رود که به جدید‌ترین فناوری‌های امنیتی مجهز باشد. این لپ‌تاپ به فناوری‌های امنیتی Start gen3 و  اینتل HP Sure wiew privacy screen و صدالبته سنسور اثر‌انگشت مجهز است که خیال کاربران را از نظر موارد امنیتی تا حد زیادی راحت می‌گرداند.

EliteBook x360 تا پایان ماه برای خرید موجود خواهد شد و مدل دارای نمایشگر 4K این لپ‌تاپ در ماه آوریل به بازار عرضه خواهد شد. نظر شما درباره‌ی لپ‌تاپ جدید اچ‌پی چیست؟ آیا EliteBook x360 را برتر از مک‌بوک اپل می‌دانید؟