اچ‌پی در نمایشگاه CES 2017 یک نمایشگر گیمینگ خمیده را با طراحی بسیار زیبا به نام OMEN X 35 معرفی کرد. با ما همراه باشید تا در باره‌ی نمایشگر گیمینگ جدید اچ‌پی بیشتر بدانیم.

دومین تولیدکننده‌ی بزرگ پی‌سی در جریان مراسم CES 2017 در لاس وگاس از نمایشگر گیمینگ خمیده‌ی خود با نام OMEN X 35 پرده برداری کرد. مدل پایه‌ی نمایشگر جدید اچ‌پی دارای قیمت بسیار بالای ۱۳۰۰ یورو است!

خریداران این نمایشگر در ازای پرداخت این مبلغ بسیار بالا، صاحب نمایشگر رده‌بالای گیمینگ خمیده‌ی جدید اچ‌پی با طراحی بسیار زیبا می‌شوند. از مشخصات این نمایشگر می‌توان به حاشیه‌های بسیار باریک آن اشاره کرد. این نمایشگر همچنین دارای نسبت تصویر ۲۱:۹ و رزولوشن شگفت‌انگیز ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بوده و نوع پنل این نمایشگر نیز IPS است.

این نمایشگر گیمینگ از فناوری G-sync انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی این نمایشگر ۱۰۰  هرتز و زمان پاسخ‌گویی آن نیز ۳ میلی‌ثانیه است. این مشخصات برای بازی‌های شوتر اول شخص بسیار مناسب وده و گیمر‌های بازی‌های شوتر اول شخص مانند بتلفیلد ۱ و کال آو دیوتی اینفینیت وارفیر که موفق به خرید این مانیتور گران‌قیمت می‌شوند، تجربه‌ای روان و سریع روی OMEN X 35 خواهند داشت. این نمایشگر برای اتصال به پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز دارای پورت‌های دیسپلی‌پورت و ‌اچ‌دی‌ام‌ای است.

این نمایشگر فوق‌العاده در ماه آپریل در اروپا عرضه‌ خواهد شد، نظر شما در رابطه با این نمایشگر چیست؟ آیا شما نیز این مانیتور را به لیست خرید خود اضافه کرده‌اید؟