امروز HyperX‌ که برند محصولات گیمینگ کینگستون است، هدست گیمینگ Cloud Revolver S را در نمایشگاه CES 2017‌ رونمایی کرد. در ادامه به معرفی این هدست ۷.۱ کاناله که برای بازی‌خورها بسیار جالب است، می‌پردازیم.

هدست گیمینگ کلود ریوالور اس، پیشتاز جدید هدست‌های گیمینگ هایپرایکس خواهد بود. این هدست گیمینگ در حقیقت بزرگ‌ترین هدست گیمینگی است که هایپرایکس طراحی و تولید کرده است.

در این هدست از درایورهایی به قطر ۵۰ میلی‌متر استفاده شده تا قدرت و کیفیت صدا، عالی باشد. صدا ۷.۱ است و البته به صورت مجازی صدای محیطی بازسازی می‌شود. فومی که شکل خود را در گذر زمان حفظ می‌کند و هدبندی از جنس فولاد در ساخت محصول به کار رفته است.

Cloud Revolver S از طریق یک پورت USB‌ به سیستم شما متصل می‌شود. بنابراین کارت صدای داخلی دارد و برای گیمرهایی که کارت صدای گران‌قیمت و پیشرفته دارند، گزینه‌ی خوبی نیست.

قیمتی که هایپرایکس برای محصول جدید خویش در نظر گرفته ۱۵۰ دلار است و از ماه مارس وارد بازار می‌شود. با توجه به اینکه صدای محیطی به صورت شبیه‌سازی شده ایجاد می‌شود، باید پس از بررسی دقیق در مورد کیفیت صدای هدست گیمینگ Cloud Revolver S قضاوت کرد.