گیگابایت هم مثل ایسوس و ام‌اس‌آی به تولید کیس‌های گیمینگ زیبا علاقه‌مند شده است. در جدیدترین محصول این شرکت یعنی BRIX Gaming GT، سخت‌افزار قدرتمند و طراحی زیبا و جمع‌وجور گرد هم آمده است و در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

ابعاد کیس گیمینگ بریکس گیمینگ جی‌تی گیگابایت معادل ۲۷۶ در ۳۸۴ در ۱۲۸ میلی‌متر است و با چنین ابعاد کمی، سخت‌افزاری عالی در آن می‌تپد. گیگابایت از پردازنده‌ی Core i7-6700K استفاده کرده و در کنار آن کارت گرافیک GTX 1080 قرار گرفته تا سنگین‌ترین بازی‌ها هم با رزولوشن بالایی مثل 1080p و حتی 1440p اجرای روانی داشته باشند. البته سازنده در معرفی این محصول بیشتر روی بازی‌های واقعیت مجازی تمرکز کرده است.

گیگابایت برای تأمین توان مصرفی پلتفرم گیمینگ خود از یک پاور ساپلای ۴۰۰ واتی که طراحی اختصاصی دارد، استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات این کیس می‌توان به ۳۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس باس ۲۱۳۳ مگاهرتز اشاره کرده و البته یادتان باشد که رم‌ها معمولی نیستند؛ بلکه SO-DIMM‌ هستند، درست مثل رم‌های لپ‌تاپی. درایو SSD‌ با ظرفیت ۲۴۰ گیگابایت به صورت کارت M.2 و درایو هارددیسک ۱ ترابایتی به صورت درایو ۲.۵ اینچی درون کیس تعبیه شده تا سرعت اجرای بازی‌ها و ویندوز عالی باشد و در عین حال برای ذخیره‌سازی مالتی‌مدیا، فضای زیادی در اختیار کاربر قرار گیرد.

در بخش صدا از چیپ‌ست ریل‌تک ALC1150 استفاده شده و در کنار آن مدار امپلی‌فایر TI Burr Brown OPA2134 AMP برای جک هدفون اضافه شده تا کیفیت صدا و قدرت آن عالی باشد.

در بخش شبکه از کنترلر اینتل 3165NGW استفاده شده که دو باند فرکانسی را پشتیبانی می‌کند (802.11ac) و از طرفی بلوتوث ۴.۰ آن دو کاناله است. اترنت گیگابیتی Killer E2400 نیز از جمله امکانات گیمینگ این کیس است. دو پورت USB 3.1 که یکی به صورت USB Type C است و ۴ پورت USB 3.0 که یکی به صورت USB Type C است.