بررسی چاپگرهای سه بعدی SLS300 و SLS300Plus شرکت 3Dsystems

بررسی چاپگرهای سه بعدی SLS300 و SLS300Plus شرکت 3Dsystems

در این مطلب مشخصات فنی و ویژگیهای آخرین محصول 3DPrinter از شرکت آمریکایی 3DSystems را نقد و بررسی میکنیم. این دستگاه با کمک تابش پرتو لیزر و ذوب متریال پودر پلیمرها مثل نایلون PA12 میتواند قطعات صنعتی را پرینت سه بعدی نماید.

چاپ سه بعدی با پودر پلیمرهای صنعتی همچون نایلون برای ساخت هر چیزی مثل نمونه‌‎سازی، مدل های تشریحی و موارد دیگر استفاده میشود. پرینتر سه بعدی SLS با استفاده از پودر پلاستیک انتخابهای زیادی برای مواد درجه مهندسی، الاستومرها و کامپوزیتها ارائه میدهد. آیا به انعطاف پذیری نیاز دارید؟ استحکام – قدرت تحمل شیمیایی؟ زیست سازگاری؟ یا موارد خاص دیگر؟ سری دستگاههای پیشرفته SLS300 تمامی این ویژگیها را پوشش میدهند؛ پس بیایید این محصول را بررسی کنیم:

با SLS 300 توسعه محصول و تولید داخلی را با افزایش انعطاف‌پذیری، ریسک کمتر و کاهش هزینه‌های ساخت، تسریع کنید. فرمت کوچک این دستگاه به فضای کمی نیاز دارد اما حجم ساخت آن بیش از 300 درصد بیشتر از محصولات مشابه بازار بوده و میتواند کل کار چاپ را در 24 ساعت یا حتی کمتر انجام دهد.

ساده‌سازی تکنولوژی پرینت SLS: بدون‌نیاز به نیروی کار ماهر، بدون‌نیاز به زیرساخت، بدون دردسر مدیریت پودر

این چاپگر سه بعدی SLS پیشرفته اختصاصا برای محیطهای تولیدی و اداری کوچک به بازار جهانی عرضه شده است. پلتفرم آن ایده‌آل برای دفاتر، آزمایشگاه‌های تحقیقات مواد یا کارگاه‌ها میباشد. این بدان معنی است که می توانید پروتوتایپهای پلیمری کاربردی با کیفیت از ابزارها و موارد دیگر را بدون نیاز به نیروی متخصص یا سرمایه‌گذاری سنگین در دفتر کارتان چاپ کنید.

ساده‌سازی تکنولوژی پرینت SLS

صفحه لمسی با راهنمای گام به گام، کاربر آماتور را به یک متخصص تبدیل میکند

با کنترل پنل پیشرفته Wemote، می‌توانید تمام مواردی لازم را در صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی پیگیری کنید. یک دوربین یکپارچه به شما امکان میدهد کارهای چاپی در حال انجام را نظارت کرده، زمان تخمینی اتمام را مشاهده نمایید. دستورالعملهای تصویری این پنل، کاربر را از طریق مراحلی مانند بارگیری چاپگر با پودر جدید، تمیز کردن محفظه یا استخراج قطعات نهایی از ساختمان راهنمایی می‌کند.

مزایای پرینتر سه بعدی SLS 300

حجم ساخت بالا (27 لیتر)

سرعت چاپ بالا (12 میلی‌متر در ساعت)

نظارت از راه دور ساخت

کنترل پنل 13 اینچی از راه دور

شناسایی مواد نوری

  • قوی و انعطاف‌پذیر

قطعات پرینت سه بعدی SLS با خواص مکانیکی قوی هستند تقریبا مانند قالب گیری تزریقی.

  • سیستم پودر ایمن

به لطف پلتفرم هوشمند تعویض مواد، هنگام پر کردن مخزن دستگاه، کاربر با پودر تماس مستقیم ندارد.

  • کار از راه دور

برای افزایش بهره‌وری و مصرف منابع، امکان مدیریت اینترنتی ریموت دسکتاپ وجود دارد (قابلیت شبکه شدن).

  • آسان برای استفاده

رابط کاربری ساده دستگاه SLS300، کاربر را در فرآیند چاپ راهنمایی کرده تا زمان کار و بهره وری به حداکثر برسد. Deep Space یک مجموعه نرم افزاری مبتنی بر ابر است که برای آماده‌سازی و نظارت بر کارهای چاپ و مدیریت ناوگان چاپگرهای SLS 300 سازمانی (تحت شبکه) استفاده میشود. پلتفرمی با رابط بصری کاربرپسند و نرم‌افزار واقعاً قدرتمند که امکان اشتراک‌گذاری صف‌های چاپ را همراه با بخش یادگیری یکپارچه فراهم مینماید.

  • Plug and Play

دارای گواهینامه CE، اکوسیستمی با نصب آسان که در کمتر از یک ساعت پس از تحویل راه‌اندازی می‌شود. برای شروع تولید AM فقط به یک پریز برق نیاز دارید.

  • ایستگاه بازیافت پودر SLS 300

ایستگاه بازیافت پودر SLS 300 (PRS) که یک لوازم جانبی اختیاری است که قرار است در سال 2024 در دسترس قرار گیرد. این واحد با چاپگر SLS 300 کار می کند تا بطور خودکار پودر استفاده نشده را بازیافت و آنرا با مواد تازه مخلوط نماید که سبب به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری در عین کاهش هزینه‌های تولید و کاهش مداخله انسانی می‌گردد. پکیج PRS شامل فیلترهای HEPA است و میتواند به‌خوبی در محیطهای اداری مختلف استفاده شود.

  • پر کردن مجدد ایمن مواد با بسته های پودر

کارتریج‌ چاپگر مستقیماً از طریق ورودی اختصاصی در جلو بهم متصل و پر میگردد تا از گرد و غبار جلوگیری شود. مواد جدید در یک استوانه ساخته شده از کاغذ پایدار و بسته بندی چوبی ایمن به بازار عرضه شده که حمل و نگهداری آسانی دارد. هر سیلندر شامل یک کارت QR است که به اطمینان از بارگیری صحیح در چاپگر کمک مینماید.

  • یک محیط حرارتی پایدار با ژنراتور اتمسفر

Atmosphere Generator واحدی است که کنترل بهبود یافته شرایط محفظه ساخت را در چاپگر سه بعدی SLS 300 برای افزایش تراکم قطعه، پرداخت سطح و عملکرد مکانیکی فراهم کرده است. Atmosphere Generator با نرم‌افزار SLS 300 ارتباط برقرار نموده و محیط حرارتی پایداری را در طول فرآیند چاپ ایجاد مینماید.

  • پودر زدایی کارآمد با کابینت واتر جت

با استفاده از یک تفنگ آبپاش حاوی نازلهای مختلف تمیز کردن حفره‌ها، سطوح و جزئیات کوچک، پودر مازاد را سریع و راحت تمیز یا استخراج کنید. طراحی کاربرپسند، جادار و روشن است. کنترل رطوبت داخلی، محیطی امن را همراه با فیلترها و استریل کردن بمنظور تصفیه آب داخلی ایجاد نموده است. کابینت واترجت از 20 لیتر آب لوله کشی استفاده کرده و کافیست آنرا به برق بزنید (با آب پر کنید و شروع نمایید؛ جت آب تا فشار 100 بار میرسد).

  • اندازه فشرده با حداکثر ظرفیت ساخت

SLS 300 جثه کوچکی دارد ولی فرصتهای بزرگی ارائه میدهد. این چاپگر تنها 0.45 متر مربع یا 4.8 فوت مربع فضای کف بدون نیاز به زیرساخت می‌گیرد. از برق استاندارد استفاده کرده، در سطح کم صدای اداری است و نیازی به چیلر یا دستگاههای جاذب بخارات ندارد.

کاربردهای چاپگر سه بعدی SLS300 3DSystems:

برای تولید نمونه‌های اولیه صنعتی (پروتوتایپهای پلیمری پیشرفته)، ساخت قطعات کاربردی نهایی، قطعات پیچیده کوچک، قطعات برای صنعت خودرو، لوازم پزشکی، خط لوله و اتصالات صنعتی،

مشخصات سخت افزاری SLS 300 و SLS 300 Plus

  • کیت لوازم جانبی (وکیوم پودر - کابینت واتر جت)
  • نرم‌افزار Deep Space، سال اول
  • پک رایگان مواد: PA11 مشکی
  • نرم‌افزار Deep Space
  • مجموعه ابزار Essential Plus
  • حجم ساخت: از 300x300x150 تا 300x300x300
  • دقت: 0.1 میلی‌متر
  • رد پای: کمتر از 1 متر مربع
  • ابعاد دستگاه: 170*75*60 سانتی‌متر
  • فناوری چاپ: فیوژن بستر پودری > همجوشی لیزری انتخابی
  • سرعت چاپ: 10 تا 12 میلیمتر در ساعت
  • وزن: 310 کیلوگرم
  • اتصال به اینترنت: اترنت 1 گیگابیت
  • برق: (EU) 230V AC 10A 50Hz / (US) 115V AC 15A 60Hz

مواد پودر پلیمری چاپگر سه بعدی SLS300

مواد پشتیبانی شده: PA11 مشکی، PA11 طبیعی، PA12

قطعات سخت و بادوام را از طیف وسیعی از مواد نایلونی درجه 1 تولید کنید. مثلا از نایلون 11 سخت، مقاوم در برابر ضربه تا نایلون 12 مقاوم در برابر شعله و نایلونهای پر شده با کامپوزیت، انتخاب گسترده است.

یک سؤال: آیا میدانید با پرینتر سه بعدی SLS و پودر پلاستیک نایلون، چه چیزهایی را میتوانید پرینت سه بعدی کنید؟ از طریق فرم نظرسنجی پاسخهای خود را برای ما ارسال کنید.

source:

3dsystems.com/3d-printers/sls-300

  سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بررسی چاپگرهای سه بعدی SLS300 و SLS300Plus شرکت 3Dsystems

Top

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید