سالن‌های زیبایی شاید یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در نزد بانوان باشند. خانم‌ها برای جذابیت بیشتر به سراغ این مکان‌ها می‌روند و بی‌شک در کنار حرفه‌ای بودن پرسنل و کارمندان این گونه مراکز، فضا و حال و هوای این سالن‌ها نقشی تأثیرگذار در جلب توجه مراجعه کنندگان خواهد داشت.

گروه معماری «ARCHSTUDIO» به تازگی یک سالن زیبایی ناخن را در شهر پکن طراحی و اجرا کرده‌اند که در نوع خود فضایی جالب و متفاوت را به مشتریان عرضه کرده است. سالن ناخن لیلی (Lily Nail) از دو فضاسازی متفاوت اما هم راستا شکل گرفته است؛ یکی درخشش ورقه‌های فولادی برای قسمت بیرونی و دیگری محیط سفید داخلی که با الگوهای زیبا پوشیده شده است.

در فضای داخلی این سالن و دور از ازدحام و شلوغی فضای فروشگاه بزرگی که این آرایشگاه و سالن زیبایی داخل آن واقع شده است، دیوراهای سفید منبعی از صلح و آرامش بوده و باعث می‌شوند مشتریان از حس لذت توأم با استراحت بهره‌مند شوند.

الگوهای توری روی دیوارها به شکلی هنرمندانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند؛ این درحالی است که بخش‌هایی از سالن توسط این صفحات پرنقش و نگار از یکدیگر جدا شده و فضاهایی خصوصی را برای فعالیت‌هایی همچون مانیکور، خدمات زیبایی، بخش پذیرش و البته انبار وسایل به وجود آورده‌اند. این الگوهای توری مانند توسط برش‌های لیزر روی صفحات فولادی ۶ میلیمیتری ایجاد شده و سپس این صفحات در جاهای خاص به صورت منحنی درآمده‌اند.

modern-nail-salon-interior-lace-wall-detail-270717-911-02
modern-nail-salon-interior-lace-wall-detail-270717-911-03
modern-nail-salon-interior-lace-wall-detail-270717-911-04
modern-nail-salon-interior-lace-wall-detail-270717-911-05

نظر شما در مورد فضاسازی محیط‌هایی همچون آرایشگاه و سالن‌های زیبایی چیست؟ آیا خلاقیت در طراحی این محیط‌ها در جذب بیشتر مشتری تأثیرگذار است؟