ساخت جواهرات هنری جالب توجه است و این زیبایی به ویژه می‌تواند بسته به خلاقیت سازنده، رنگ و بویی جادویی به خود بگیرد. این درست همان اتفاقی است که برای جواهرات دست ساز و زیبای هنرمند خوش ذوقی رخ داده که در این مجال با معرفی گوشه‌ای از آثارش همراه شما عزیزان خواهیم بود.

«باربارا» بانوی هنرمندی از کشور کوچک کروواسی است که عشق عمیقی به دنیای اساطیر و افسانه‌های قدیمی و نیز مواد معدنی و سنگ‌های ارزشمند دارد. او می‌گوید که دوران کودکیش با شنیدن قصه‌های مادربزرگش سپری شد که در مورد پریان ساکن مزارع و جنگل‌ها و چگونگی زندگی در کنار آنها بود. این قصه‌ها ناخودآگاه تأثیری عمیق روی باربارا داشتند، اما همه چیز از زمانی آغاز شد که او چیزهای بیشتری در مورد جهان کهن داستان‌ها فهمید.

و اینگونه بود که سرانجام در سال ۲۰۱۰، ماجراجویی‌های این هنرمند در دنیای ساخت جواهرات تزئینی آغاز شد. در این زمان این هنرمند تعداد زیادی کریستال در اختیار داشت و با خود فکر کرد که چطور است از آنها برای ساخت جواهرات زیبا و فانتزی استفاده کند. او می‌گوید از تماشا و لمس این کریستال‌ها لذت می‌برد و در آن زمان می‌خواسته به نحوی این شادی را با دیگران نیز قسمت کند. هر تکه از این جواهرات با عشق، باور و البته اندکی پودر جادویی ساخته شده است! و باربارا امیدوار است که بازدیدکنندگان از این جواهرات افسون شده لذت ببرند و با احساسات او شریک شوند.

magical-1
magical-10
magical-11
magical-12
magical-13
magical-14
magical-15
magical-16
magical-17
magical-18
magical-19
magical-2
magical-20
magical-3
magical-4
magical-5
magical-6
magical-7
magical-8
magical-9