زندگی معاصر دست و پای بسیاری از انسان‌ها را بسته و مردم را ناگزیر از تبعیت از قوانین حاکم بر خود کرده است. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عصر حاضر، دوری بشر از طبیعت است که ناخودآگاه زندگی او را تحت تأثیر قرار داده است، اما شکل گیری یک کمپین جدید در کشور فرانسه، سعی در رفع این مشکل دارد.

در ناحیه‌ی بوردو در جنوب غربی کشور فرانسه، یک کابین دوست داشتی ساخته شده که بی‌شباهت به سه جغد جنگلی نیست. این کابین چوبی زیبا و جمع و جور هم اکنون آماده پذیرایی از عاشقان طبیعت، چادر زدن و رفتن به اردو است و بد نیست بدانید هزینه اقامت شبانه در این کابین مبلغی بسیار ناچیز است. ساخت این کابین جغدی بخشی از یک طرح مبتکرانه و تشویقی برای ساکنان شهر است تا به گشت و گذار در طبیعت رفته و برای مدتی کوتاه از طعم زندگی طبیعتی و فارغ از قید و بندهای زندگی شهری رهایی پیدا کنند.

این اقامتگاه سه طبقه دارای تختخواب‌های سفید گرد و یک تفرجگاه ساحلی زیبا است که دید خوبی رو به تالاب‌های اطراف دارد. روند اجرایی شدن پروژه‌ ساخت این خانه برعهده‌ی «Bruit de Frigo» و به عنوان بخشی از کمپین آنها به نام «Refuges périurbains» صورت گرفته که به معنای پناهگاه‌های شهری است. طراحی و ساخت این کابین متفاوت نیز توسط تهیه کننده هنری معاطر «Zebra 3» انجام شده است.

به هر حال اکنون برای آن دسته که در آینده نزدیک سفری به شهر بردو خواهند داشت، بهترین فرصت فراهم شده تا از اقامت در این کابین یا یکی دیگر از ساختمان‌های جذاب واقع در این منطقه لذت ببرند. شاید لازم است مدتی قید و بندهای زندگی مدرن را کنار گذارده و در چنین مکانی زندگی کرد تا آن پیوند کهن و غیر قابل گسست خود با مادر طبیعت را از نو مستحکم کرد.

owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-11
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-12
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-1a
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-3
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-4
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-5
owl-cabins-camp-les-guetteurs-france-9