«مسعود صادقلو» یکی از خوانندگان جوان دنیای موسیقی است که به دلیل سبک خاص خود توانسته نظر طرفداران خود را جلب کند. در این مجال اندکی بیشتر با زندگی شخصی و حرفه‌ای او آشنا خواهیم شد، همراه ما باشید.

مسعود صادقلو در ۱۹ فروردین سال ۱۳۶۵ در شهر تهران متولد شد. علاقه‌ی او به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد و در نهایت از سال۹۵ فعالیت در عرصه‌ی موسیقی را به صورت جدی آغاز کرد. این خواننده‌ی ۳۱ سال با ارائه‌ی تک آهنگ‌هایی همچون هوس باز، آخر شب، دیوونه بازی، زیر بارونا برقص، نیمه گمشده و.... اسم و رسمی به هم زد. او در سبک پاپ فعالیت می‌کند و به دلیل سبک خاص خود که به نوعی امضای او را به همراه دارد، موفق شده به نامی شناخته شده در این عرصه بدل شود. او دستی هم در اجرای آهنگ‌های رمانتیک و احساسی دارد.

او اشاره می‌کند که قادر نیست برخی از کارها را به تنهایی به انجام بدهد از جمله خوانندگی و به همین خاطر با «مهدی حسینی» در اجرای آهنگ‌های خود همکاری می‌کند. همچنین «رضا شیری» و «مسعود جهانی» نیز با مسعود صادقلو در تولید آهنگ‌هایش همکاری می‌کنند. این خواننده مجرد است و نگاهی به صفحه‌ی اینستاگرامش نشان می‌دهد که طرفداران بسیاری دارد.

آدرس صفحه‌ی اینستاگرام این خواننده محبوب:

Instagram /Masoudsadeghloo