نرگس محمدی و علی اوجی؛ هر یک مسیر متفاوتی را طی کرده‌اند. یکی از تهیه کنندگی موسیقی سر از دنیای بازیگری درآورد و دیگری با شرکت در کلاس‌های بازیگری، همزمان با دوران تحصیل در رشته‌ی پرستاری، استعداد هنری خود را بروز داد. ظاهراْ هنر دل‌های‌شان را به هم نزدیک کرد و همین چند وقت پیش بود که خبر برگزاری مراسم عقد و ازدواج‌شان، طرفداران را به وجد آورد. در مرور گوشه‌ای از زندگی این دو هنرمند همراه ما باشید.

بهتر است ابتدا به سراغ داماد برویم. علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ماه ۱۳۵۶ و ساکن تهران است. شروع فعالیت‌های او به سال ۱۳۷۵ باز می‌گردد. او فرزند حسن اوجی هنرمند و خطاط ایرانی است و شاید همین آشنایی با هنر از دوران کودکی، وی را به سمت و سوی یکی از وادیان هنر یعنی تهیه کنندگی موسیقی کشانده است.

علی اوجی تاکنون در این حوزه سابقه خوبی برای خود فراهم آورده است.او مدتی به عنوان تهیه کننده‌ی برنامه موسیقی گروه «دَنگ شو» فعالیت کرد و سپس به دلیل اشتغال به اجرای تلویزیونی و بازیگری و نیز وجود پاره ای اختلاف سلیقه از گروه جدا شد . وی سابقه‌ی کار به عنوان تهیه کننده‌ی  آلبوم «روی دیگر» برای «بهرام رادان» هنرپیشه نام آشنای سینمای ایران که به جرگه‌ی خوانندگان پیوسته است را در رزومه‌ی خود دارد.

مدیریت هنری او شامل آلبوم « یازده» با صدای پژمان جمشیدی و « ساعت ۲۵ شب», « دوئل در آینه»، «ساعتا خوابن»، «سلول شخصی» و «خاطرات مبهم» به خوانندگی رضا یزدانی، آلبوم « تنفس آزاد» اثر امیرحسین سمیعی، آلبوم «من و تو» مانی رهنما، مجموعه «قصه زیر زمین» با صدای کاوه آفاق و همچنین آلبوم «شاه ماهی» با صدای هومن جاوید و تهیه کنندگی بهرام رادان نیز بوده است. اوجی در کنسرت هومن جاوید نیز فعالیت داشته و در حال حاضر مدیر برنامه‌های رضا یزدانی از جمله هماهنگ کننده‌ی برنامه‌های کنسرت و انتشار آلبوم و تنظیم هنری آثار او می‌باشد.

از بحث هنر موسیقیایی فعالیت‌های علی اوجی که بگذریم؛ بازیگری، کارگردانی و اجرای زنده‌ی اوست که برجسته می‌شود. اوجی در مجموعه‌ی چندین قسمتی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی در نقش مدیر هنری امیرحسین رستمی ظاهر شد. بنابر گفته این هنرمند با تشویق بهرام رادان و رضا یزدانی به پیشنهاد بازی در سریال « شوخی کردم» به کارگردانی و بازیگری مهران مدیری جواب مثبت داد. چنین به نظر می‌رسد مهران مدیری که تاکنون توانایی ویژه ای در بیرون کشیدن استعداد هنری از بازیگرانش داشته، این بار نیز موفق عمل کرده و کمک شایانی به علی اوجی در نشان دادن نیرو و توانایی خوب بازیگری‌اش نموده است.

اینک به دلیل پیشرفت او در عرصه‌ی بازیگری فرصت بیشتری برای رخ نمایاندن در اختیار علی اوجی قرار گرفته است تا آن حد که به عنوان یکی از نامزد های بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونی در شانزدهمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) در سال ۹۵ به دلیل ایفای نقش در مجموعه «در حاشیه» و در کنار نام بازیگرانی چون جواد رضویان، مهران غفوریان، مهران مدیری و احمد مهرانفر شناخته شد. هر چند برنده‌ی این عنوان احمد مهرانفر بود ، لیکن نامزد شدنش نشان از دیده شدن کار او توسط منتقدان و اهالی سینما در چنین مراسمی بود. جشن حافظ نخستین جشنواره سینمایی بخش خصوصی در ایران است که به همت والا و قابل تقدیر مرحوم «علی معلّم» و با همراهی بی دریغ «آذر معماریان» و دیگر مسئولین نشریه تخصصی دو هفته نامه دنیای تصویر از سال ۷۸ تاکنون، شانزده مراسم را برگزار کرده و هدف آن معرفی سالیانه‌ی برگزیدگان سینما و تلویزیون برای فیلم‌های اکران شده در سینما و یا پخش شده در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون در سال قبل از برگزاری مراسم می‌باشد.

او در چندین اثر فیلم کوتاه نیز نقش آفرینی داشته است که از آن جمله می‌توان به پرواز لک لک‌ها، وقتی مرده ‌ها می‌رقصند، کوبیدن بر در‌های بهشت، درباره‌ی بچه، غزل و سایه‌ها اشاره نمود.در کنار تمام فعالیت‌های رو به پیشرفت و ترقّی علی اوجی باید از حضور پیگیر و چندین ساله‌ در مقام کارگردان جشن حافظ نیز نام برد. مرحوم علی معلّم در آخرین جشن برگزار شده بر روی صحنه از زحمات او تشکر کرد.

تجربه‌ی اجرا در برنامه‌ی خندوانه به عنوان استندآپ کمدین جلوه‌‌ی دیگری از استعداد ذاتی علی اوجی را به تماشاگران نشان داد.علی اوجی در جهت کمک به بیماران اوتیسم و ارائه آگاهی در مورد این بیماری، به عنوان سفیر به عضویت انجمن اوتیسم درآمده است.

و اما نوبتی هم که باشد نوبت عروس خانم خوشبخت است. نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴، متولد تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی پرستاری است.

فرزند بزرگ‌تر خانواده است و یک خواهر و برادر کوچک‌تر از خود دارد. مادرش کارمند سابق سازمان صدا و سیما بوده و با بازیگر شدن دخترش مشکلی نداشته است، به همین خاطر و با مساعدت و همراهی خانواده‌اش، نرگس دغدغه‌ی زیادی برای ورود به عرصه‌ی بازیگری نداشته است.

این بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون که تا بحال در چند اثر سینمایی از جمله ریسمان باز، ساعت شلوغی، سوپراستار، اخراجی‌های دو و نیمکت نقش آفرینی کرده است با شرکت در کلاس‌های بازیگری فرصت حضور در سینما و تئاتر را برای نخستین بار پیدا کرد و با بازی روان و خوب خود توانست در مدت اندکی راه پیشرفت را برای خود هموار سازد. به دلیل بازی قوی خود در تئاتر جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

او تاکنون در چندین فیلم تلویزیونی بازی کرده است که از میان آنها می‌توان به فیلم هوای خنک، معمای شاه، مجموعه‌ی « شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» اشاره کرد؛ امّا حضورش در سریال «ستایش» باعث شهرت وی شد. سریالی که نمایشی از مشکلات جوانی و میانسالی نقش اصلی را برای تماشاگران بیان می‌کرد. محمّدی تمام تلاش خود را برای ایفای نقش کرد و توانست اثر خوبی بر بینندگان مجموعه بگذارد. نرگس محمّدی یکی از بازیگران و هنرمندانی بود که تماشاگر اولین بازی تیم فوتبال ایران در برابر حریفی از کشور نیجریه در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ کشور برزیل بود.

مراسم ازدواج او با علی اوجی که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، با شادی هواداران همراه شد. برای این زوج هنری آرزوی پیشرفت و خوشبختی می‌کنیم و منتظر کارهای بیشتری از ایشان هستیم.