یکی از جذابیت‌ و سرگرمی‌های جشنواره‌ی فیلم کن توجه به روابط جدید و قدیم شخصیت‌های معروف و بازیگران مطرح دنیای پرزرق و برق سینما است. با ما همراه باشید تا از یکی از اخبار داغ این چند روز مطلع شوید.

«بلا حدید» (Bella Hadid) و «لئوناردو دیکاپریو» یکدیگر را در مراسم «amfAR» که به اختصار «amfAR charity gala » نامیده می‌شود، ملاقات کردند. سازمانی که برای پیشرفت مطالعات و پژوهش‌ها، آزمایشات و درمان‌ها و توقف اپیدمی بیماری ایدز با تمام توان خود همت گماشته و در راستای تحقق اهداف والای خود، از حمایت بسیاری از هنرمندان مطرح این حوزه بهره جسته است. لذا مراسمی به نام « amfAR charity gala» برگزار می‌شود که هنرمندان و دیگر حامیان از سرتاسر دنیا به آن توجه نشان می‌دهند.

این ملاقات حین برگزاری جشنواره‌ی فیلم کن صورت گرفت و به دنبالش شایعاتی پیرامون آغاز یک داستان عاشقانه بین این دو هنرمند به گوش رسید. البته مدت کوتاهی از ورود دی‌کاپریو به کن نگذشته بود که اخبار پایان یافتن رابطه‌ی او و دوست‌اش «نینا اَگدِل « Nina Agdal» بعد از یک سال کنار هم بودن، پخش شد و شاید همین مسئله باعث داغ شدن روابط تازه شکل گرفته‌ی بازیگر مطرح آثاری همچون «تایتانیک» و «گتسبی بزرگ» شد.

به نقل از یک منبع، اوایل این هفته اخباری به گوش رسید که توجه هنرپیشه‌ی تنهای جدید، معطوف شوی لباس «نائومی کَمبِل» (Naomi Campbell) شده که به منظور فعالیت‌های خیرخواهانه در کن برگزار شد؛ جایی که خانم حدید به عنوان مدل مشغول هنرنمایی بود.

بلا حدید در صفحه‌ی اینستاگرام خود به همراه عکسی از خودش در راهروی سالن مُد اینگونه نوشت:

"از نائومی کمبل افسانه‌ای و محبوب خودمان متشکرم بخاطر اینکه امکان راه رفتن من را در این شوی خیریه فراهم کرد؛ آن هم در حالیکه لباس‌ زیبای این مجموعه را برای چنین هدف بزرگی به تن کرده بودم. همینطور بخاطر ترکیب مد با مراسم جمع آوری کمک‌های خیریه و کمک به افراد نیازمند نیز بسیار مفتخرم و قلبم به راستی آکنده از غرور است با شما و برای شما"

01
2
3
4
5
6
7
bella-hadid
leo-dicaprio-

حال باید منتظر بود و دید این شایعات تا چه حد به حقیقت نزدیک هستند و آیا واقعاً رابطه‌ی رمانتیک جدیدی در حال شکل گیری است؟