جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن(Fast & Furious)، در همان اولین هفته‌ی اکرانش به فروشی خیره کننده دست یافته و با این رقم به رکوردار جدید تاریخ سینما بدل شد.

مجموعه فیلم‌های سریع و خشن(فست اند فیوری) که تا به حال هفت قسمت آن روانه‌ی پرده‌ی سینماها شده بود، در رده‌ی فیلم‌های سرقتی و مهیج قرار گرفته و از اقبال خوبی نیز بین مخاطبان این گونه فیلم‌ها برخوردار بود.

اما تازه‌ترین قسمت این مجموعه مهیج با عنوان «سرنوشت خشمگین» (Fate Of the Furious) در نخستین هفته‌ی اکران خود به فروش جهانی ۵۳۲ میلیون دلاری دست یافت و با این رقم، از فروش آغازین فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» پیشی گرفته و رکورد بیشتر رقم فروش آغازین تاریخ سینما را از آن خود کرد.

اکران این فیلم علاوه بر آمریکا در ۶۳ بازار بین‌المللی نیز صورت گرفت که در تمامی کشورها در صدر فیلم‌های موفق گیشه قرار گرفت. «کمپانی یونیورسال» که توزیع جهانی این فیلم را برعهده دارد اعلام کرد که موفق شده امسال نیز فروش بین‌المللی خود را از مرز یک میلیارد دلار گذرانده و برای یازدهمین سال پیاپی این روند را حفظ کند.

در این فیلم علاوه بر عضو جدایی ناپذیر «وین دیزل»، شاهد حضور «چارلیز ترون»، «جیسون استاتهام»، «دواین جانسون»، «میشل رودریگوئز» و «تایریس گیبسون» هستیم. کارگردانی این اثر تازه را «گری گری» (F. Gary Gray) برعهده داشته است.