سرویس فرهنگی و هنری

بهترین‌ های دنیای معماری در پینترست

محبوبترین های طراحی داخلی در پینترست

دنیای معماری و طراحی داخلی هر روز شاهد نوآوری‌های متعددی از سوی طراحان خوش ذوق و با استعداد است و این هفته این پنج مورد بیش از بقیه توجه کاربران پینترست را به خود جلب کردند.

۱. طراح فرانسوی «الکساندر پین» (Alexandre Pain) این هفته در دنیای پینترست و با طراحی یک قفسه چوبی با سیستم ریلی خوش درخشید. این قفسه‌ی چوبی زیبا هم به عنوان نرده‌ی محافظ پلکان قابل استفاده است و هم می‌توان به عنوان کتابخانه از آن استفاده کرد. ایده‌ای کاربردی که جلوه‌ای دیگر به فضای داخلی منزل می‌بخشد.

محبوبترینهای طراحی داخلی در پینترست

...................................................................................................................................................

۲. طراحی داخلی یک اتاق خواب رویای و متفاوت از دیگر تازه‌های جذاب این هفته در شبکه‌ی اجتماعی پینترست بود. چراغ‌های چوبی معلق با طراحی جالب توجه از یک سو و عدم وجود دیوار حائل بین اتاق خواب و سرویس بهداشتی از نکات بارز در طراحی این اتاق بود.

محبوبترینهای طراحی داخلی در پینترست

...............................................................................................................................................

۳. طراحی این کافی شاپ زیبا که بخشی از آن با الگوهای جالب مزین شده است، جذابیت تصویری قابل توجهی به این مکان بخشیده که ناخودآگاه رهگذران خیابان را به سمت خود جذب می‌کند. از سوی دیگر این پاسیوی محصور در جای خود به زیبایی این کافه افزوده است که به واسطه‌ی سایه‌بان موجود، شاهد شکل گیری سایه‌های خیال انگیز و دوست داشتنی در آن هستیم. از سوی دیگر این پوشش خوش نقش و نگار، مشتریان داخل کافه را نیز از دید رهگذران داخل خیابان پنهان می‌کند.

محبوبترینهای طراحی داخلی در پینترست

............................................................................................................................................

۴. این آشپرخانه‌ی مدرن و زیبا که در محوطه‌ی بیرونی خانه واقع شده است از نقطه نظر نمای ظاهری، از فضایی ساده و دوست داشتنی برخوردار است که شامل یک سکو برای آشپزی و فضایی برای دورهم نشستن و صرف خوراکی لذیذ در محیطی فرح‌بخش است.

محبوبترینهای طراحی داخلی در پینترست

.......................................................................................................................................................

۵. این خانه‌ی نقلی سیاه رنگ که در زمین‌های سراشیب در مناطق حومه‌ای کشور کرواسی ساخته شده است، باطنی متفاوت دارد. فضای داخلی این خانه برعکس نمای آن سفید رنگ است و از این نظر کنتراست خوبی بین فضای داخلی و خارجی آن برقرار شده است.

محبوبترینهای طراحی داخلی در پینترست

بهترین های دنیای معماری هفته در پینترست

بهترین های دنیای معماری هفته در پینترست

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید