«جولیا گورنیا» در روسیه بیشتر با نام «Fly-Fenix» شناخته می‌شود؛ نامی با مسما که به صورت تلویحی به جواهرات دست ساز و زیبای این هنرمند اشاره دارد. جواهراتی نفیس و زیبا که با الهام از پرندگان گوناگون ساخته شده است و هنرمند تمام سعی خود را به کار گرفته تا آنها را با جزئیاتی جالب توجه ارائه کند.

جولیا (Julia Gornia) در گفتگو پیرامون مجموعه آثار هنری خود در ابتدا به این نکته اشاره می‌کند که او همیشه دوست داشته یک ققنوس در حال پرواز باشد. اینکه مثل این پرنده‌ی افسانه‌ای از میان خاکسترها برخاسته و تولدی دوباره را تجربه کند و این در واقع شعار اصلی زندگی اوست. 

کارهای این هنرمند نشان از استعداد هنری و نگاه خاص او دارند که با استفاده از بهترین مواد و براساس ایده‌های ذهنی او شکل گرفته‌اند. او می‌گوید که هر قطعه از این جواهرات در واقع همانند دیالوگی است که بین او و مشتریانش در جریان است و در این میان همواره یک چیز بدون تغییر باقی می‌ماند، عشق واقعی او که در قالب این آثار هنری به مشتریانش عرضه می‌شود و در کنارش احترامی که او برای آثار هنری خود قائل است.

جولیا در شبکه‌های اجتماعی نیز فالوئرهای فراوانی دارد و گاهی برای آنها کارگاه‌های آموزشی مختلفی را تدارک دیده و یا نکاتی را در قالب دروس مختلف به آنها یادآوری می‌کند. اما سبک و امضای خاص این هنرمند شاید در رمز و رازی نهفته است که هر قطعه از جواهرات دست ساز او به نمایش گذاشته‌اند. وقتی نگاهی کلی به تمام مجموعه آثار او داشته باشد- فرقی ندارد گوشواره، گردنبند، دستبند و حتی گیره‌های مو- نمی‌توانید مهارت این بانوی خوش ذوق و با استعداد را ندیده بگیرید. ذوق هنرمند و مهارت‌های او در نهایت دست به دست هم داده و مرغانی بهشتی را خلق کرده که خبر از استعداد هنرمندی خلاق می‌دهند.

Birds-of-Paradise-1
Birds-of-Paradise-10
Birds-of-Paradise-11
Birds-of-Paradise-12
Birds-of-Paradise-13
Birds-of-Paradise-14
Birds-of-Paradise-15
Birds-of-Paradise-16
Birds-of-Paradise-17
Birds-of-Paradise-18
Birds-of-Paradise-19
Birds-of-Paradise-2
Birds-of-Paradise-20
Birds-of-Paradise-3
Birds-of-Paradise-4
Birds-of-Paradise-5
Birds-of-Paradise-6
Birds-of-Paradise-7
Birds-of-Paradise-8
Birds-of-Paradise-9