فرش‌های قرمز مختلفی که برای هر فیلم در گوشه و کنار جهان پهن می‌شود، بهترین فرصت برای نمایش آخرین‌های دنیای مد و لباس است. به ویژه اگر تازه‌ترین پرنسس دنیای دیزنی «اما واتسون» آنها را به نمایش بگذارد.

اما واتسون (Emma Watson) پیش از این پیشنهاد بازی در نقش سیندرلا را از سوی شرکت دیزنی دریافت کرده بود؛ اما متأسفانه او از بازی در این نقش باز ماند و «لیلی جیمز» (Lily James) ایفاگر نقش سیندرلا شد. اما او می‌گوید از اینکه نقش بل در فیلم «دیو و دلبر» (Beauty and The Beast) به او پیشنهاد شد، بسیار خوشحال است؛ چون فکر می‌کرد پیچیدگی‌های این نقش بسیار بیشتر از نقش سیندرلا است و از این لحاظ ایفای آن برایش جذاب‌تر بود.

بازیگر کم سن و سال مجموعه فیلم‌های هری پاتر اکنون به ایفای نقش‌های بزرگتری می‌اندیشد و معتقد است که نقش او در این فیلم دارای حسی از کنجکاوی در کنار نمایش باشکوه همدردی و البته برخوردار از ذهنی باز است و در مجموع «بل» از جنس همان زنانی است که اما واتسون دوست دارد در قالب آنها بر پرده‌ی سینما ظاهر شود.

اما هرمیون گرینجر اکنون ردای مدرسه‌ی هاگوارتز را به کناری انداخته و در مراسم فرش قرمز این فیلم در شهر لندن با ظاهری فریبنده و دوست داشتنی ظاهر شد؛ ظاهری که چیزی از یک پرنسس واقعی دنیای دیزنی کم نداشت. لباس بلند به رنگ آبی روشن که توسط «امیلیا ویکستد» (Emilia Wickstead) طراحی شده بود و البته دنباله‌ی بلند و فریبنده‌اش به مراتب به جذابیت آن افزوده بود.

از این لحاظ دنیای مد باز هم شاهد ظاهری دلفریب و دوست داشتنی از بازیگر جوان و خوش آتیه «اما واتسون» بود که خیلی زود در ظاهر بل مهمان پرده‌های سینما خواهد بود.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم در تاریخ ۱۷ ماه مارس سال جاری میلادی (۲۷ اسفند ۹۵) اکران خواهد شد. باید دید اما واتسون در نقش بل چگونه ظاهر شده است؟