از نظر شما عکاسی چه معنا و مفهومی دارد؟ برای بسیاری عکاسی به معنای ثبت لحظات زیبا و فراموش نشدنی زندگی است. این مهم نیست که برای ثبت تصویر از چه دوربینی استفاده می‌کنید؛ مهم آن است که بتوان هر لحظه‌ی خاطره انگیز و دلپذیر را در حافظه‌ی تاریخ ثبت و ضبط کرد.

عکاسی که امروز به سراغش رفتیم، اعتقادی عجیب به دوربین‌های موبایل دارد. او می‌گوید که امروز گوشی‌های هوشمند همراه همیشگی ما در هر لحظه و هر مکانی هستند و به همین خاطر باید پذیرفت که دوربین موبایل، اولین دوربینی است که همیشه و همه جا همراه ماست و می‌تواند بهترین گزینه برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز زندگی‌مان باشند.

خیلی وقت‌ها ناگهان با صحنه یا سوژه‌ای مواجه شدیم که توجه‌مان را به خود جلب کرده و قصد به اشتراک گذاشتن آن با دیگران را داریم؛ اما درست در همان لحظه متوجه می‌شویم که دوربین عکاسی را در خانه جا گذاشته‌ایم. آیا باید ناامید و شد و از کنار ثبت این لحظات عبور کرد؟ نه کافی است عدسی و پیکسل را فراموش کرده و به سراغ دوربین همیشه در دسترس گوشی موبایل‌تان بروید. مطمئن باشید گاهی خلاقیت و یک ذهن باز بهتر از هر ابزار عکاسی دیگری شما را به موفقیت می‌رساند.

با نگاهی به مجموعه تصاویر زیر که همگی با استفاده از دوربین گوشی به ثبت رسیده‌اند، شاید درک این مسئله ساده‌تر باشد.

mobilage-1
mobilage-10
mobilage-11
mobilage-12
mobilage-13
mobilage-14
mobilage-15
mobilage-2
mobilage-3
mobilage-4
mobilage-5
mobilage-6
mobilage-7
mobilage-8
mobilage-9