بعد از معرفی بهترین لباس‌های فرش قرمز اسکار امسال، نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی بدترین‌های این شب به یادماندنی است. بی‌شک ستارگان سینمای هالیوود و جهان به دنبال درخششی باشکوه پیش چشم خبرنگاران حاضر بودند؛ اما گاهی تمام تلاش‌ها نتیجه‌ی عکس داده و آرزوها بر باد می‌روند.

اسکار امسال هم همچون سال‌های گذشته، ویترینی عالی را در اختیار طراحان مد و برندهای معتبر این حوزه قرار داد تا در قالب پوشش ستارگان حاضر در این مراسم، یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و شهرتی به هم بزنند.

اما در این میان شماری از این ستارگان چندان هم خوش اقبال نبودند و خیلی زود نام‌شان با بدترین لباس‌های مراسم فرش قرمز همراه شد.

به عنوان مثال هنرپیشه «داکوتا جانسون» لباسی طلایی رنگ از جنس ساتن به تن کرده که او را تا حدی به مجسمه‌ی اسکار شبیه کرده بود. رنگ طلایی از سوی «جسیکا بیل» هم مورد توجه قرار داشت که آن را با جواهرات مارک تیفانی تکمیل همراه کرده بود؛ اما این درخشش نتوانست به نتیجه‌ی رضایت بخشی منتهی شود.

اسکارلت جوهانسون با استعداد اما لباسی شلوغ و رنگارنگ به تن داشت که از قضا بیشتر برای یک مهمانی مدرسه مناسب بود تا مراسم اسکار. لباس «سوفیا بوتلا» نیز بیشتر او را به یک گردگیر پر زرق و برق شبیه کرده بود. «جیمی دیمن» سفید پوش از تمامی مؤلفه‌های جذاب در پوشش ظاهری خود استفاده کرده بود؛ اما اشکال کار اینجا بود که هر کدام از آنها شاید به تنهایی نمایی دلفریب داشتند، اما در کنار هم ظاهر چندان دلچسبی را ایجاد نکرده بودند.

«هالی بری» و برند «ورساچه» هر کدام در جای خود سزاوار تحسین و ستایش‌اند؛ اما در کنار هم ترکیب ناموزونی را تشکیل داده بودند و به نظر منتقدان نامزد جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول «رایان گاسلینگ» هم موفق نشده بود آن درخشش جادویی خود در فیلم لالالند را تکرار کند و بیشتر به یک پسر دبیرستانی شباهت پیدا کرده بود.

لباس عجیب و غریب «هالی استینفیلد» هم نظر کسی را به خود جلب نکرد و «فیلیسیتی جونز» دوست داشتنی هم با لباس سفیدش بیشتر شبیه به بالرین کوچکی بود که روی جعبه‌ی جواهرات می‌رقصد. و در این میان «فارل ویلیامز» معجونی از همه چیز بود؛ خواننده‌ی آهنگ هپی ترکیبی نامأنوس را برای حضور در فرش قرمز اسکار انتخاب کرده که ظاهراً چندان باب طبع علاقمندان دنیای مد واقع نشد و جایی را در این فهرست به خود اختصاص داد.

la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-003
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-004
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-008
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-011
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-012
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-013
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-017
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-018
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-019
la-ig-oscars-2017-best-and-worst-dressed-020