عکاسی از کشور سنگاپور به نام «ییک کیت» (Yik Keat) سعی کرده است چهره‌ی مدرن و پیشروی زادگاهش را در قالب مجموعه تصاویری متفاوت و تماشایی به بینندگان معرفی کند. تصاویری که دید ما را نسبت به این کشور کوچک آسیایی تغییر داده و چشم اندازی جدید از دنیای رو به رشد کشورهای این منطقه را در معرض دید قرار می‌دهند.

جمهوری سنگاپور، کوچک‌ترین کشور جنوب شرقی آسیا است و شهر سنگاپور، پایتخت آن است. دو کشور مالزی و اندونزی همسایگان این کشور هستند که بیشتر از تعدادی جزیره تشکیل شده است. اما واقعیت این است که این کشور کوچک که روزگاری مستعمره‌ی بریتانیا و منطقه‌ای ماهیگیری بود، اکنون به یکی از قطب‌های مهم گردشگری این منطقه تبدیل شده است و همین مسئله باعث شده تا این عکاس سنگاپوری دست به کار شده و چهره‌ی جدید شهر محل سکونتش یعنی سنگاپور را در قالبی جدید به بینندگان معرفی کند. 

او می‌گوید از اینکه در این کشور متولد شده بسیار خرسند و مغرور است و در این میان شهر سنگاپور اهمیتی خاص برای او دارد. جایی که تاریخی قابل توجه، آثار معماری تماشایی و دلپذیر و جهانی رو به پیشرفت همه و همه در فضایی کوچک جمع شده و بازدید کنندگان را به حیرت می‌اندازد.

او این مجموعه تصویر را طی دو الی سه سال ثبت و ضبط کرده است که در ادامه توجه شما را به گوشه‌ای از آن جلب می‌کنیم. تصاویری زیبا از کشوری در آسیای جنوب شرقی که امروزه مقصدگردشگری مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی است.

Incredible-views-Singapore-1
Incredible-views-Singapore-10
Incredible-views-Singapore-11
Incredible-views-Singapore-12
Incredible-views-Singapore-13
Incredible-views-Singapore-14
Incredible-views-Singapore-15
Incredible-views-Singapore-16
Incredible-views-Singapore-17
Incredible-views-Singapore-18
Incredible-views-Singapore-19
Incredible-views-Singapore-2
Incredible-views-Singapore-20
Incredible-views-Singapore-3
Incredible-views-Singapore-4
Incredible-views-Singapore-5
Incredible-views-Singapore-6
Incredible-views-Singapore-7
Incredible-views-Singapore-8
Incredible-views-Singapore-9