خلاقیت در هر حوزه‌ای که استفاده شود، نتایجی جالب توجه به بار میآورد. نمونه‌اش آثار ارائه شده توسط هنرمندی از کشور هلند است که دنیای کیف‌های زنانه را تحت تأثیر خود قرار داده است. این خانم هنرمند، خلاقیت و دنیای آشپزی را در کنار هم قرار داده و از تلفیق آنها کیف دستی‌های زیبای زنانه‌ای تولید کرده است که هم عجیب هستند و هم اشتها برانگیز.

برای عاشقان دنیای طراحی و مد، ظهور هر چیز جدید همانند یک تجربه‌ی شگفت‌انگیز و به یادماندنی است و شاید به همین خاطر است که بانوی طراح هلندی از این نظر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بی‌شک هر کسی با مشاهده‌ی آثار او هم وسوسه می‌شود که چیزی خریداری کند و هم سر راه سری به یک رستوران یا شیرینی پزی می‌زند!

این بانوی هنرمند «رومی کاپروس» (Rommy Kaperus) نام دارد که به دلیل آثار خاصش در دنیای مجازی بیشتر با نام «Rommy de Bommy» شناخته می‌شود. او در طول دو سال گذشته اینترنت را با مجموعه اکسسوری‌های جالب توجه خود که با الهام از مواد غذایی تهیه و تولید شده‌اند، تحت‌تأثیر قرار داده است. او حتی گردنبد و پاپیون‌هایی نیز با این شکل و شمایل ارائه داده است که استفاده از آنها شاید نیازمند شجاعتی مثال زدنی است. البته برای آن دسته که در راه خواست‌های خود هیچ سد و مانعی را برنمی‌تابند، احتمالاً استفاده از پاپیونی به شکل دونات، گردنبندی به شکل همبرگر و البته کیفی به شکل یک تکه کیک چیز چندان عجیب و غیر معمولی نیست.

خانم رومی برای تهیه این وسایل از فوم سخت استفاده می‌کند و تمامی این آثار دست سازه‌های او هستند و به طور کامل دستی ساخته شده‌اند و البته هر کدام در عین زیبایی، حس و حالی را به بیننده منتقل می‌کنند که گویی واقعاً از مواد غذایی ساخته شده‌اند.

در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنم نگاهی به گوشه‌ای از این مجموعه‌ی جالب توجه داشته باشید.

food-bags-1
food-bags-10
food-bags-12
food-bags-13
food-bags-14
food-bags-15
food-bags-16
food-bags-17
food-bags-18
food-bags-19
food-bags-2
food-bags-3
food-bags-4
food-bags-5
food-bags-6
food-bags-7
food-bags-8
food-bags-9