عروسک، بازیچه‌ی محبوب بسیاری از کودکان و چه بسی بزرگسالان در اقصی نقاط جهان است. در کنار کارخانجات تولید کننده‌ی عروسک و اسباب بازی، در قلمروی هنر هم با افراد خلاقی مواجه می‌شویم که با صرف وقت و چاشنی سلیقه، ایده‌های ذهنی خود را در قالب محصولاتی جالب همچون عروسک در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

عروسک‌ها مخلوقاتی ساخته‌ دست انسان هستند که خیلی زود به یکی از بهترین دوستان کودکان تبدیل شدند و این داستان صدها سال است که ادامه دارد. امروز با توجه به پیشرفت فناوری‌های مدرن و البته تغییر ذائقه‌ی انسان، کارخانجات متعددی در جهان به تولید عروسک و اسباب بازی اشتغال دارند. اما در این میان شاید عروسک‌های دست ساز جذابیتی دیگر داشته باشند. عروسک‌هایی که اغلب نمایش عشق سازنده و هنر او در جان بخشیدن به چیزی بی‌جان است.

اینکه بتوانی هنر و خلاقیت خود را به مردمانی در اقصی نقاط جهان عرضه کنی، چیزی بسیار شگفت انگیز است و این همان چیزی است که به هنرمندان روس فرصت داد تا هر چه عمیق‌تر غرق دنیای مخلوقات بانمکی شوند که از دل تخیلات و ذهن خلاق آنها پا به عالم وجود می‌گذاشتند. خانم «الگا» (Olga) و همسرش «ویکتور» (Victor) که یک نقاش خلاق است و دستی هم در ساخت آثار هنری مکانیکی و ساعت دارد، پایه‌گذاران اصلی این امر هستند.

این دو هنرمند خوش فکر و با ذوق که در قالب شرکتی با نام «FoxyCompany» مشغول به فعالیت هستند، از ارائه‌ی این عروسک و اسباب بازی‌های زیبای دست ساز بسیار لذت برده و خشنودند. آنها می‌گویند که تمامی این محصولات توسط خود آنها تهیه شده و و گرمای عشق آنها را به همراه دارند و امیدوارند که این محصولات باعث شوند کسی احساس شادی بیشتری داشته باشد. همچنین آنها در ساخت این آثار هنری بانمک از تمامی چیزهای زیبای محیط پیرامون‌شان الهام می‌گیرند و خوشحال هستند که فرصتی فراهم شده است تا آثار هنری خود را دیگر مردم جهان به اشتراک بگذارند.

در ادامه از شما عزیزان دعوت می‌کنیم نگاهی به محصولات تولید شده توسط این زوج هنرمند داشته باشید.

dolls-1
dolls-10
dolls-11
dolls-12
dolls-13
dolls-14
dolls-15
dolls-16
dolls-17
dolls-18
dolls-19
dolls-2
dolls-20
dolls-21
dolls-22
dolls-23
dolls-24
dolls-25
dolls-26
dolls-3
dolls-4
dolls-5
dolls-6
dolls-7
dolls-8
dolls-9