دنیای موسیقی دنیای شگفت انگیزی است، جایی که اصوات جای همه چیز را گرفته‌اند و با قلب و روح انسان بازی می‌کنند. از دیرباز بشر در پی تولید اصوات جدید، سازهای مختلفی را به این دنیا عرضه کرده است. اما این بار هنرمندی خوش ذوق سازی جدید عرضه کرده که با نگاهی جامع به فرهنگ و موسیقی جهان تهیه و ارائه شده است.

موسیقی، دنیای است شگفت انگیز که به لطف نت‌ها، تصویرسازی می‌کند. آنها گاهی شما را به میانه‌ی یک جدل پر کشمکش می‌برند، گاهی از فراز اقیانوس‌ها عبورتان می‌دهند و گاهی به آغوش سبز جنگل هدایت‌تان می‌کنند. شاید چندان دور از ذهن نباشد که بگوییم موسیقی گاهی روح شما را نیز به لرزه در می‌آورد، تنها کافی است آن موسیقی شگفت انگیز را بیابید تا دنیای‌تان را دگرگون کرده و از نو شکل دهد.

«دیمیتری گوبارف» (Dmitry Gubarev)، هنرمندی خوش فکر و موسیقیدان خوش ذوقی است که در کشور اوکراین متولد شده است. او همواره عاشق موسیقی ملّی و محلی، سمبل، فرهنگ و هنر جهان بوده است، از سوی دیگر او آرزو داشت که خودش سازی جدید را به عالم موسیقی معرفی کند. 

او نیز همچون بسیاری دیگر از هنرمندان در کنار دنیای هنر، ناگزیر از پذیرفتن شغلی تمام وقت بود که به واسطه‌ی انجام آن، هر روز باید از برج و ساختمان‌های بلند مرتبه بالا می‌رفت. اما شب هنگام روح بی‌قرار او فرصتی پیدا می‌کرد تا از نو به جستجوی قلمروی ناشناخته‌ها برود، در عین حال تعطیلات آخر هفته و هر وقت آزاد دیگری نیز به همین منظور مورد استفاده قرار می‌گرفت. دیمیتری همواره به دنبال آرزوی خود بود و می‌خواست ساز خودش را که اکنون به طور رسمی «GUDA Drums» نام دارد را، هر چه سریع‌تر به بهره برداری برساند. البته این کار گاهی بسیار سخت بود، چرا که در کنار کار، او باید به وظایف و تعهدات خود به عنوان یک شوهر و پدر نیز رسیدگی می‌کرد.

اما با این و جود این تلاش برای رسیدن به هدف، همه سختی‌ها را قابل تحمل کرده بود و بنا به گفته‌ی این هنرمند, این لحظات سخت ارزشش را داشت. هر هنرمندی در مسیر دست‌یابی به موفقیت داستانی شنیدنی دارد و دیمیتری هم از این قاعده مستثنی نیست، پس اگر دوست دارید از داستان جالب توجه این هنرمند آگاه شوید، بد نیست سری هم به وب‌سایت او بزنید. اما در نهایت او به آرزوی چندین ساله‌اش دست پیدا کرد و موفق به معرفی سازی زیبا و جالب شد.

 

musical-instruments-1
musical-instruments-10
musical-instruments-2
musical-instruments-3
musical-instruments-4
musical-instruments-5
musical-instruments-6
musical-instruments-7
musical-instruments-8
musical-instruments-9