روابط دوستانه‌ی کودکان و والدین در شکل گیری شخصیت آنها نقشی مؤثر ایفا می‌کند. در این میان همکاری و همفکری مشترک کودک و یکی از والدین به ویژه پدر آن هم در عالم هنر، گاه نتایجی جالب توجه پدید می‌آورد. این همان کاری است که یک پدر هنرمند انجام داده و تخیل کودکانش را به زیباترین شکل ممکن به نمایش گذاشته است.

«توماس رومن» (Thomas Romain) هنرمند فرانسوی است که به همراه خانواده‌اش در شهر توکیوی ژاپن زندگی می‌کند. او در تولید مجموعه‌های انیمیشنی متنوعی همچون «اسپیس دندی» (Space Dandy)، «آریا» (Aria)، انیمه‌ی «Symphogear» و «Basquash» همکاری داشته است.

اما از منظری دیگر شاید زیباترین و بهترین کار او  نیتجه‌ی همکاری مشترک او و پسرانش باشد که به خلق دنیایی جالب و شگفت‌انگیز منتهی شده است. در این مجموعه‌ی جالب شاهد نمایشی بامزه و نوین از نقاشی‌های کودکانه هستیم که بازگو کننده‌ی دنیای ذهنی و تخیلات دوست داشتنی هستند، دنیایی که لبریز از عجایب و شگفتی‌های مرموز است.

اما کشیدن این نقاشی‌ها شروع کار است؛ چرا که اکنون نوبت خلاقیت پدرانه است تا به این دنیای تخیلی رنگ و بویی دیگر بخشیده و شخصیت‌های برآمده از تخیلات کودکان را به شکل شخصیت‌های انیمیشنی بازآفرینی کند.

از بیگانگان فضایی گرفته تا سایبرگو شوالیه‌های عجیب همه چیزی در این جهان جادویی پیدا می‌شود و خوشبختانه نه ذهن و تخیل کودکانه در این دنیا حد و مرزی دارد و نه هنر و خلاقیت پدرانه در بازنمایشش کم و کسری از خود نشان می‌دهد.

باید منتظر بود و دید که سرانجام این همکاری خانوادگی و بامزه چه خواهد بود و قرار است دیگر چه شاهد تولد چه موجوداتی در این دنیا باشیم.