گل نمادی ظریف و زیبا از طبیعت است و بی‌شک هر کسی از دریافت آن خوشحال می‌شود. از سوی دیگر بستنی هم یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های این دنیا است که نمی‌توان به سادگی به آن نه گفت. حال تصور کنید که فرصت چشیدن بستنی‌های خوشمزه به شکل گل‌های رنگارنگ نصیب‌تان شود؛ آیا چنین فرصتی را از دست می‌دهید؟

نمی‌توان برای هنر حد و مرزی قائل شد و همانگونه که در سال‌های اخیر مشاهده می‌کنیم، هنر راه خود را به دنیای خوراکی‌ها هم باز کرده است. کافی است نگاهی به بشقاب‌ خوراکی‌های سرو شده در رستوران‌های لوکس و آن چنانی داشته باشید تا ببینید این روزها آشپزها در کنار طعم، به ظاهر مواد غذایی نیز اهمیت بسیاری می‌دهند.

این روزها یک بستنی فروشی در شهر سیدنی استرالیا نیز دست به کاری جالب زده و بستنی‌های میوه‌ای خود را در شکل و شمایلی جدید به مشتریان عرضه می‌کند که از قضا بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. این بستنی فروشی که «i Creamy» نام دارد دنیای خوش طعم بستنی و دلفریب گل‌های رز را در هم ادغام کرده و زیباترین و خوش منظره‌ترین بستنی‌های جهان را به مشتریان ارائه می‌کند.

در حالت عادی بستنی‌های میوه‌ای را اسکوپ به اسکوپ روی هم قرار می‌دهند و در نهایت آنها را با شکلات یا خامه تزئین می‌کنند؛ اما در اینجا بستنی‌ شبیه به گلبر‌گ‌های گل در کنار هم چیده می‌شود تا در نهایت گلی زیبا و خوش رنگ و لعاب شکل بگیرد. در واقع بستنی فروش درست از مرکز قیف بستنی کار خود را شروع کرده و آرام آرام به سمت کناره‌های نان پیش می‌رود.

از سوی دیگر طعم این بستنی‌ها هم ظاهراً بسیار خوشمزه است و از آن جایی که همه‌ی کارکنان این مغازه اهل کشور تایلند هستند، می‌توان طعم‌های آسیایی را نیز تست کرد؛ طعم‌هایی مثل کنجد سیاه، شکلات سفید تهیه شده با میسو (Miso) و... .

اما باید دید در نهایت با این شکل زیبا و طعم فراموش نشدنی، اصلا دوست دارید گازی به این بستنی بزنید؟