اژدها، مخلوقی زیبا و البته خطرناک است که در بسیاری از داستان‌های ادبیات فولکلوریک جهان از او نام برده شده است. هر جا پای جادو در میان است، ردّی هم از این مخلوق شگفت‌انگیز به چشم می‌خورد. عالم هنر این روزها شاهد حضور هنرمندانی است که اژدهایان را در قالبی جدید به هنردوستان عرضه می‌کنند. به عنوان نمونه هنرمندی روس اقدام به ساخت اژدهایانی از جنس نمد کرده بود که هر کدام از جزئیاتی متعدد و مخصوص به خود بهره می‌بردند.

هنرمند خوش فکر و خلاق در زمینه‌ی هنر قلابدوزی با کمک مهارت‌های خود و البته چاشنی ذوق و سلیقه، مجموعه‌ای جالب توجه از اژدهایان زیبا تهیه کرده است که توجه هر انسان هنردوستی را به خود جلب می‌کنند. این هنرمند که «آلیونا لیتوین» (Alyona Lytvin) نام دارد باز هم اهل کشور روسیه است و اژدهایان ساخت دست او، دست کمی از جواهرات زیبا و مینیاتوری ندارند که حتی شاید «دانریس تارگارین» سریال بازی تاج و تخت را نیز به حسادت وادار کنند.

این هنرمند فروشگاه خود را اداره کرده و دست سازه‌های زیبا و جادویی خود را در آنجا به خریداران عرضه می‌کند؛ محصولاتی که هماهنگی خاص و خیره‌کننده دارند. هنگام کار این هنرمند از بهترین نوع مهره و دیگر وسائل تزئینی همچون مروارید، مخمل، چرم و انواع نخ‌های رنگارنگ و ابریشمین بهره می‌برد. خلاصه هر چیزی که برای یک نمایش جادویی، شگفت انگیز و دلفریب مورد نیاز است در ساخت تک تک این اژدهایان زیبا و دوست داشتنی مورد استفاده قرار گرفته است.

در ادامه توجه شما را به تماشای شماری از این اژدهایان بامزه و دوست داشتنی جلب می‌کنیم.

Beady-Dragons-10
Beady-Dragons-11
Beady-Dragons-12
Beady-Dragons-13
Beady-Dragons-14
Beady-Dragons-15
Beady-Dragons-16
Beady-Dragons-17
Beady-Dragons-18
Beady-Dragons-2
Beady-Dragons-3
Beady-Dragons-4
Beady-Dragons-5
Beady-Dragons-6
Beady-Dragons-7
Beady-Dragons-8
Beady-Dragons-9