سرویس فرهنگی و هنری

مشکلات پریانکا چوپرا برای حضور در گلدن گلوب 2017

حضور پریانکا چوپرا به عنوان مجری در مراسم گلدن گلوب سال 2017

از هم اکنون بحث پیرامون نحوه‌ی حضور پریانکا چوپرا روی فرش قرمز داغ شده است. از آنجایی که مراسم گلدن گلوب یکی از مراسم‌های پرطرفدار دنیای پر زرق و برق سینما و تلویزیون است، هنرمندان دوست دارند به بهترین شکل ممکن در آن حاضر شده و نگاه‌ها را به خود خیره کنند. از طرف دیگر پریانکا قرار است در بخش اهدای جوایز حضور داشته و مراسم معرفی کاندیداها و اعلام برندگان را اجرا کند؛ به همین دلیل مسئله لباس و ظاهر او مبدل به یکی از موضوعات داغ در میان طرفداران این هنرپیشه‌ی هندی شده است.

حضور پریانکا چوپرا به عنوان مجری در مراسم گلدن گلوب سال 2017

پریانکا نیز برای اذیت کردن طرفدارانش، کلیپ کوتاهی را در اینستاگرام خود منتشر کرد. کلیپی که در کمد لباس طراح او گرفته شده و ظاهراً لباسی که قرار است او برای این مراسم به تن کند نیز در همین کمد آویزان است. او برای این ویدیو این عنوان را انتخاب کرده است:

"گاهی اوقات گزینه‌های بسیار، چیز خوبی نیست"
 

سال گذشته هنرپیشه‌ی سریال «کوانتیکو» (Quantico) در لباس قرمز رنگ خود، ظاهری باشکوه را در مراسم جوایز ایمی به نمایش گذاشت و از قرار معلوم تیم او تمام تلاش خود را برای یک نمایش خیره کننده‌ی دیگر به کار گرفتند. باید منتظر بود و دید که در نهایت انتخاب این خانم هنرپیشه چه خواهد بود؟

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید