کریسمس آمد و تمام شد و اکنون همه بی‌صبرانه در انتظار جشن سال نو میلادی هستند. اما برای همه‌ی مردم جهان صرفنظر از هر دین و آیین و مذهبی، کریسمس همواره با یک سری جزئیات و مراسم‌های خاص به یاد آورده می‌شود. تزئین درخت، آویزان کردن جوراب و البته گذاشتن هدایا از این جمله‌اند.

یک کریسمس فراموش نشدنی بر مبنای چند اصل مهم شکل گرفته است و جلب توجه می‌کند. اصولی همچون عشق، همراهی و البته بخشش، عواملی که دست به دست هم داده و تجلی‌گر روح اصیل کریسمس هستند. اما در کنار توجه به این صفات ارزشمند، کریسمس ایامی است که با درخشش نور چراغ‌ها، تازگی و طراوت درختان و خواندن دسته جمعی سرود کریسمس و باز کردن هدایا نیز به خاطر سپرده شده و به یاد آورده می‌شود. خاطراتی که دست به دست هم داده و آن گرمای مطبوع و عشق خانوادگی را در دل یکایک اعضای خانواده زنده نگاه می‌دارد. کریسمس امسال نیز از این قاعده مستثنی نبود؛ باز هم تکرار همان مراسم‌های همیشگی و البته انجام همان تزئینات که رنگ و بوی این ایام را به نوعی جاودانه کرده‌اند.

اتاق نشیمن از جمله بخش‌های خانه است که همواره شاهد برپاشدن درخت کریسمس و آویزان شدن ردیف جوراب‌ها بوده و هست. از سوی دیگر خیلی زود شاهد برگزاری جشن سال نو نیز خواهیم بود؛ یعنی باز هم جشن و شادی دیگری در کنار اعضای خانواده و شاید به همین مناسبت بد نباشد نگاهی داشته باشیم به طرح‌های جالب توجهی که امسال اتاق‌های نشیمن را به فضایی دنج و دلپذیر مبدل کردند که به همه‌ی اعضای خانواده حسی خوب و خاطره‌انگیز بخشیدند.

طرح‌هایی که خالقانش تمام سعی و نوآوری خود را به کار گرفتند تا طراوت و تازگی این ایام را به زیباترین شکل ممکن بازتاب دهند. از تزئینات تک رنگ درخت کریسمس گرفته تا دکوری پویا و سراسر رنگ و درخشش همه چیزی در این فهرست پیدا می‌شود، طرح‌هایی که جو گرم و صمیمی خانواده‌ها را شادمانی دیگری بخشیده‌اند.

 

Christmas-decorations-1
Christmas-decorations-10
Christmas-decorations-11
Christmas-decorations-12
Christmas-decorations-13
Christmas-decorations-14
Christmas-decorations-15
Christmas-decorations-16
Christmas-decorations-17
Christmas-decorations-18
Christmas-decorations-19
Christmas-decorations-2
Christmas-decorations-3
Christmas-decorations-4
Christmas-decorations-5
Christmas-decorations-7
Christmas-decorations-9