گاهی اوقات هنرمندان برای بیان دنیای ذهنی خود و تعریف آن در قالب آثار هنری و نمایشش برای بازدیدکنندگان، راه و رسمی عجیب در پیش می‌گیرند. هنرمندی که امروز با بررسی آخرین اثر هنری‌اش همراه شما هستیم، بازدید کنندگان را به دنیایی سرگیجه آور دعوت کرده است.

«پیتر کوگلر» (Peter Kogler)، هنرمند اتریشی معروف و بین المللی که مدت‌هاست در وین مشغول به فعالیت است، با آخرین اثر هنری خود  که در مرکز هنری "ING Art Center" در شهر بروکسل به نمایش گذاشته شده است، بیننده را به دنیایی جنون زده و سرگیجه‌آور دعوت کرده و شاید بتوان گفت که او را به نوعی هیپنوتیزم می‌کند.

این هنرمند با استفاده از نقاشی و طراحی متفاوت خطوط موفق شده است گالری، راهرو و دیگر اتاق‌های این مرکز هنری را به شکلی عجیب و غیر عادی درآورده و آنها را به نوعی تحریف کند؛ به طوری که حسی از تاب خوردن و پیچش را به بیننده منتقل کنند.

این هنرمند در سال ۱۹۵۹ در شهر «اینسبورک» (Innsbruck) متولد شده و هم اکنون ساکن شهر وین است. پیتر کوگلر را باید یکی از پیشگامان هنر تولید شده توسط کامپیوتر دانست. او بیش از سی سال است که در زمینه‌ی خلق آثار هنری مشغول به فعالیت است و به نظر می‌رسد همچنان با قدرت به شگفت‌زده کردن بینندگان آثار خود ادامه می‌دهد.