زندگی مدرن امروزی پیوند دیرینه ما با طبیعت را عمیقا تحت‌الشعاع خود قرار داده است؛ مشکلی که باعث شده است بسیاری از معماران و طراحان خوش فکر به‌دنبال پیدا کردن راهی برای برقراری مجدد این ارتباط باشند. نمونه‌اش طراحی این خانه زیبا و خوش منظره که روح شما را درگیر جادوی شگفت‌انگیز خود می‌کند. درادامه این مطلب با ما در بررسی بیشتر این ایده جذاب و دوست داشتنی همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Deforestarchitects،  گروه معماری «DeForest Architects» به‌تازگی تصاویری جذاب از آخرین پروژه طراحی شده خود را به اشتراک گذاشته‌اند که از جذابیت‌های بصری متعددی برخوردا ر است. به‌طوری که برخی از اتاق‌ها روی زمین و برخی بخش‌های دیگر خانه در قسمت فوقانی آن شناور است.

خانه در دل طبیعت-724press.com

این مکان جنگلی به وسعت یک هکتار در محله‌ای در نزدیکی پهنه آبی و در بخش جنوبی سیاتل واقع شده است. این ملک بخشی از  یک ملک بزرگ‌تر بود که البته در گذشته  به قطعات کوچک‌تر تقسیم شده بود.

مطلب مرتبط:  دنیای معماری: خانه درختی شناور در میان جنگل

فضاهای سرتاسر این خانه جذاب باتوجه به نیازهای خانواده طراحی شده  و دارای فضاهایی کوچک و بزرگ است که هرکدام کارایی خود را داشته و تجربیات متفاوتی را در اختیار ساکنان خانه قرار می‌دهند. فضاهای بیرونی خانه همچون بخش ایوان مانند هم می‌تواند در امتداد فضاهای داخلی قرار گرفته و از این طریق محیط زندگی را توسعه دهد.

اتاق نشیمن خوش منظره-724press.com

طراحی مدرن آشپزخانه و اتاق نشیمن-724press.com

معماران این گوه با استودیویی به نام «Ore Studio» همکاری مشترک را آغاز کردند تا فضای داخلی منزل را طراحی کنند که این فضا شامل دیوارهای سفید است که با قاب‌های فولادی سیاه تضاد دارد.  از سوی دیگر این خانه دارای یک اتاق نشیمن است که بالاتر از سطح زمین واقع شده و با چشم‌اندازی شامل درختان و آب احاطه شده است.  وجود یک شومینه می‌تواند احساس گرما و آرامش را در محیط ایجاد کرده و رنگ‌های به کار رفته در طراحی داخلی هم باعث سرزندگی فضای خانه شده است.

اتاق خواب شیک-724press.com

در اتاق ناهار خوری، استفاده از یک منبع روشنایی خلاقانه و جالب توجه نگاه را خیره خود می‌کند که درست در بخش بالایی میز ناهارخوری آویزان است. درکنار آن صندلی‌های ناهارخوری به رنگ آبی است تا مکمل مبلمان موجود  در اتاق نشیمن باشد. در آشپزخانه کابینت‌های چوبی و قفسه‌هایی که ارتفاع آنها به سقف می‌رسد تعبیه شده است. جزیره به کار رفته در آشپزخانه هم فضای پیشخوان موجود را افزایش داده است.

پلکان قرمز-724press.com

یک پلکان قرمز رنگ فلزی که به‌وسیله «DeForest» طراحی شده است، این دو سطح متفاوت را به‌هم متصل کرده است.

مطلب مرتبط:  مرور متفاوت‌ترین طراحی سینک به سبکی خلاقانه

وجود یک دفتر کار خانگی مبله شده دیگر ویژگی این خانه است که به‌وسیله قفسه‌بندی جدا شده و دارای یک میز کار است که روشنایی آن از نور طبیعی تابیده شده از پنجره  تأمین می‌شود. در یکی از اتاق خواب‌های منزل یک قسمت نشیمن ویژه در کنار پنجره قرار گرفته است تا افراد بتوانند از مناظر محیط اطراف خود لذت ببرند.

اتاق کار مینیمال-724press.com

در سرویس بهداشتی و حمام خانه، کاشی‌های سیاه و سفید به کار رفته است که  به‌لطف تضاد موجود با دوغاب به کار رفته در نصب کاشی‌ها،   باعث برجسته‌تر شدن آنها شده است. همچنین رنگ استفاده شده در بخش روشویی تضادی دلپذیر را ایجاد کرده است.

کاشی کاری جذاب-724press.com

طراحی روشویی و سینک-724press.com

با مرور این تصویر به پایان این مطلب رسیدیم. نظر شما در مورد ایده‌های به کار رفته در طراحی این منزل چیست؟ آیا شما هم از پیوند میان زندگی مدرن و چشم‌اندازهای طبیعی استقبال می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان در 724press هم درمیان بگذارید.