سریال چیزهای عجیب  از جمله آثار مهیجی است که در سال‌های اخیر مورد توجه علاقمندان قرار گرفته و مخاطبان بسیاری در گوشه و کنار جهان پیدا کرده است. جذابیت این سریال باعث شد شاهد ساخت فصل‌های متعددی از آن باشیم،‌ به‌طوری که اخباری در مورد ساخت فصل پنجم این مجموعه هم منتشر شد. علاقمندان این سریال با موشکافی، نظریه‌ای جالب را در مورد قسمت اول فصل پنجم مطرح کرده‌اند که دانستنش خالی از لطف نیست.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، هنوز تا شروع فصل پنجم چیزهای عجیب (Stranger Things) زمان زیادی باقی مانده است،  اما همچون همیشه طرفداران پروپاقرص این مجموعه دوست دارند از قبل نگاهی هرچند اجمالی به فیلمنامه این اثر داشته باشند تا کمابیش با طرح اصلی فصل جدید آشنا شوند. 

فصل پنجم سریال چیزهای عجیب- 724press.com

دراتفاقی جالب توجه نویسندگان این اثر همان ابتدای کار فیلمنامه فصل پنجم را منتشر کردند و طرفداران این سریال به سرعت متوجه فلش بکی به فصل اول این سریال شدند.  همچنین براساس ادعاهای مطرح شده فصل پنجم مهر تأییدی بر نظریه محبوبی است که به‌نوعی ارتباط میان شخصیت ویل و شخصیت منفی وکنا (Vecna) را تأیید می‌کند.

مطلب مرتبط:  آخرین اخبار از اسپین آف‌های مختلف سریال مردگان متحرک

سریال چیزهای عجیب از همان ابتدا موفق شد نظر مخاطبان را به خود جلب کند، درنتیجه چندان دور از ذهن نبود که شاهد ساخت فصل‌های دیگری از این مجموعه باشیم. با اعلام رسمی تمدید شدن این مجموعه برای فصل پنجم، طرفداران نظریه‌های متعددی را برای ادامه داستان مد نظر قرار دادند. البته اعتصاب‌های گسترده هالیوود باعث شد که این سریال هم دچار معضل تأخیر شده و تماشاگران ناگزیر باید مدت طولانی‌تری را  در انتظار انتشار فصل جدید بگذارنند و همین مسئله بازار شایعات را هم داغ‌تر می‌کند.

هم اکنون اکانت رسمی اتاق نویسندگان سریال چیزهای عجیب در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توئیتر سابق، به صورت جزئی اقدام به انتشار فیلمنامه این فصل کرد. درنتیجه هم اطلاعات به‌اندازه‌ای در دسترس عموم قرار دارد که آنها را هیجان‌زده و چشم‌انتظار نگه دارد و هم این انتشار قطره‌چکانی آنها را تاحدی آزرده کند که البته این مسئله می‌تواند آتش اشتیاق آنها را برای دانستن چیزهای بیشتر  را شعله‌ورتر کند.

شخصیت وکنا در سریال چیزهای عجیب- 724press.com

همانطور که اشاره کردیم این اکانت بخشی از فیلمنامه فصل پنجم را منتشر کرده است، البته این بخش تنها از شانزده کلمه تشکیل شده و هیچ نام یا نکته مشخصی را قاطعانه تأیید یا تکذیب نکرده است. اما همین چند کلمه هم به اندازه کافی مورد توجه علاقمندان قرار گرفته و موجی از هیجان را به راه انداخت. این بخش شامل این کلمات است: «تاریکی، صدای باد سرد، ناله درختان و صدای یک کودک که آهنگی آشنا را می‌خواند»

باوجود نداشتن چشم‌اندازی روشن از آنچه این کلمات به آن اشاره دارند، طرفداران به دقت به هرکلمه توجه کرده و متوجه شدند چه کسی در این صحنه حضور خواهد داشت و قرار است چه آهنگی را زمزمه کند! اما این مسئله در فصل پنجم به چه معنا است؟ به صورت مشخص این صحنه آشکارا فلاش بکی به قسمت هفتم فصل اول سریال چیزهای عجیب است، جایی که پسر بچه‌ای دراز کشیده است و معروف‌ترین آهنگ چیزهای عجیب را می‌خواند یعنی آهنگ «Sould I Stay or Should I Go». آیا این اشاره خاطره‌های شما را هم زنده کرد؟ این آهنگ مورد علاقه برادران بایرز است که همه برای طرفداران این مجموعه و هم شخصیت‌های به تصویر کشیده شده در آن معنای و مفهومی یکسان دارد.

ویل در سریال چیزهای عجیب- 724press.com

اما دراین بین طرفداران نکته‌سنج‌تر تصویری بزرگ‌تر را هم در پس این اشاره کوتاه دیدند که قابل تأمل است. به گزارش ۷۲۴پرس، آنها ادعا می‌کنند که براین اساس کسی که پشت ربودن ویل بوده، شخصیت شرور وکنا است که «دموگورگن» (Demogorgon) را به دنبال او فرستاده است. براساس این تئوری، به لطف وکنا قفل خانه بایرز باز شده و دموگورگون موفق شد آزادانه به این و آن سو حرکت کند.

طرفداران حدس می‌زنند فصل پنجم قرار است با فلاش بکی به این صحنه در فصل اول آغاز شده و ویل را درحالی نشان دهد که در قعله بایرز به پشت دراز کشیده  این ترانه را می‌خواند درحالی که وکنا احتمالا از دور درحال تماشا کردن او است. باید منتظر بود و دید آیا این نتیجه‌گیری درست است و علاقمندان سریال چیزهای عجیب به واقع در مورد قسمت ابتدایی فصل پنجم این مجموعه درست حدس زده‌اند یا خیر؟ درنهایت فعلا باید مدتی را  در انتظار باقی بمانیم تا درستی این ایده مشخص شود.

سریال چیزهای عجیب- 724press.com

درپایان این مطلب نظر شما در مورد سریال محبوب چیزهای عجیب چیست؟ آیا شما هم جزو دنبال کنندگان این مجموعه هستید؟ ایده شما در مورد شروع فصل پنجم و داستان آن چیست؟ فراموش نکنید ما در ۷۲۴پرس همچنان مشتاق شنیدن نظرات و تجربه‌های شما عزیزان هستیم، حتما آنها را با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. از این همراهی شما سپاسگزاریم.