این روزها بسیاری از مردم رابطه نزدیکی با حیوانات خانگی پیدا کرده‌اند و دراین میان گربه‌ها همیشه گل سرسبد و از جمله حیوانات خانگی محبوب هستند. بااین‌حساب مهم است که شرایط زندگی  مناسب را برای آن‌ها در کنار خود فراهم کنیم و چه کاری بهتر از امتحان کردن این ایده خلاقانه که  هم شما و هم گربه دوست داشتنی‌تان را سرگرم می‌کند. ایده یک مبل بامزه که هم فرصتی را برای آرامش در اختیار شما قرار می‌دهد و هم فضایی برای شیطنت گربه‌تان فراهم می‌کند.

 به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از  Beautifullife، مبل طراحی شده به‌وسیله «ناتالیا کومارووا» (Natalia Komarova)، ظاهری متفاوت اما جالب توجه دارد. ساختار کلی این مبل راحتی از یک قاب حجیم اما توخالی تشکیل شده است که از نظر فیزیکی کاملا به یک ایده مینیمال و ساده شباهت دارد. بااین‌حال این مبل جالب از نظر بصری بی‌شباهت به صدفی بزرگ، جادار و جذاب نیست.

ساختار کلی این مبل از یک بخش لوله مانند تشکیل شده است که از سمت چپ به قسمت پشت پیچیده و دوباره با یک انحنای کوتاه به سمت راست متمایل شده است. دربین این فضای منحنی شکل، بخشی برای قرار گرفتن کوسن‌ها و نشیمن مبل درنظر گرفته شده است. اگر دو کوسنی که در هر یک از دو انتهای این بخش قرار گرفته است را بردارید، دو بخش میز مانند قابل مشاهده است که می‌توان از آنها برای قرار دادن لوازم  بهره برد.

درکل این مبل صدفی شکل دارای ابهت است؛ بااین‌حال به لطف میله‌های فلزی حصیری مانندش، به نظر سبک رسیده و در مجموع حال و هوایی مطبوع دارد. از سوی دیگر بخشی حصیرمانند و فلزی این مبل به دلیل فرم کلی خود، باعث ایجاد نوعی توهم نوری پویا می‌شود که زیبایی بدنه مبل صدفی را چند برابر  می‌کند.

اما دیگر نکته جالب در مورد این مبل بامزه این است که خریدار می‌تواند از نشستن روی آن لذت ببرد و همزمان گربه خانگی خود را هم سرگرم کند. همانطور که گفتیم بدنه مبل حالتی استوانه‌ای شکل دارد که از میله‌های فلزی ساخته شده  و بخش میانی آن خالی است. دو دهانه کوچک که در ابتدا و انتهای این ساختار لوله مانند قرار گرفته است می‌تواند مسیر ورود و خروجی جذاب برای بازیگوشی‌های یک گربه خانگی باشد. همانطور که می‌دانید گربه‌ها عاشق شیطنت و کنجکاوی کردن در محیط پیرامون خود هستند و این مبلمان می‌تواند این فرصت را در اختیار آنها قرار دهد  که در کنار صاحب خود، اوقات خوشی را سپری کنند.

بدنیست بدانید طراحی این مبل یکی از طرح‌های برتر مسابقه طراحی  «A Design Award for the year»   در سال ۲۰۱۹  بود.

مطلب مرتبط:  فواید نگهداری از حیوانات خانگی

درپایان نظر شما در مورد این ایده جالب توجه چیست؟ آیا شما گربه خانگی دارید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، دوست دارید از چه نوع مبلمانی استفاده کنید؟ مبلمان ساده و معمولی یا مبلی ایده‌آل که اسباب سرگرمی حیوان خانگی‌تان را هم فراهم کند؟ خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌های ارزشمندتان را با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید، سپاس